|
Post by Amy Johnson on May 27, 2011 12:19:36 GMT 1
Amy Johnson Amy Johnson er atten år gammel. Hun er medlem af modstandsgruppen og er meget oprørsk af sig. Hun har lige omkring et meget stort temperament, og finder sig ikke i noget. Hun er én af drengene, stort set, og har flest mandlige venner. Hun er til kvinder, når det kommer til hendes seksualitet, dog er det endnu ikke bevist at hun ikke kan falde for en mand. Hun er single. Hun er meget drenget af opførsel og udseende, bortset fra hendes meget feminine ansigt. Hun er meget glad, og er helst igang hele tiden. Hun dyrker meget motion, og sidder sjældent stille. Hun er studerende grundet krav fra hendes forældre - de har et rigtig dårligt forhold til hinanden. Forældrene er rimelig rige.
Jeg mangler alle mulige former for plots, og jeg er uden tvivl åben for alt. Amy er typen der nok har en del fjender, samt en masse gode venner - nok flest af hankøn. Hun kunne godt bruge en flirt eller to, og mere indviklede plots er dybt velkomne, da de har en tendens til at virke lidt mere spændende. Nå, vær udadvendte, vær kreative, KOM IGANG!
|
|
|
Post by Meredith Corvett on May 28, 2011 9:18:41 GMT 1
Jeg er frisk på et eller andet Amy. - Nu er Meredith 24 år gammel og medlem af mafiaen, hvilket nok ikke just gør dem til venner da Amy jo er medlem af modstandsgruppen. Men det kan jo godt være at de ikke ved noget om det... Hvis man kigger på deres personlighed minder de en smule om hinanden, selvom Meredith nok er lidt hårdere end Amy. Du kan jo prøve at læse hendes skema igennem..
|
|
|
Post by Amy Johnson on May 28, 2011 9:27:26 GMT 1
Meredith & AmyNej, ved du nu hvad? Meredith er da slet ikke spor slem! Dog har jeg det sådan lidt.. Amy er ikke særlig meget sammen med piger, da hun mest af alt føler sig som en dreng, og har meget få pigevenner. Så for at hende og Meredith skulle være sammen, skal Amy have en god grund til det. Ellers er hun sådan.. forholdsvist uinteresseret. o.o Nogle forslag?
|
|
|
Post by Meredith Corvett on May 28, 2011 9:32:03 GMT 1
Måske ikke i forhold til Amy, men hun er da lidt slem. xD Altså Meredith er jo spion for mafiaen, og holder derfor meget øje med folk. Det kan være at Meredith tilfældigvis støder på Amy, og at de så falder i snak. Efterfølgende får Meredith så en følelse af at Amy skjuler noget, og derfor bliver hun ved med at opsøge hende, i håb om at finde ud af noget der kan gavne mafiaen?
|
|
|
Post by Amy Johnson on May 28, 2011 9:34:26 GMT 1
Meredith & Amy Det kunne godt lade sig gøre, men hvis Meredith bliver ved med at dukke op, bliver Amy nok bare irriteret. Det er virkelig få piger hun bruger tid sammen med, og så skal der være noget helt ekstraordinært ved dem. Hvis en pige som Meredith blev ved med at opsøge Amy, ville hun nok bare blive sur. Betale hende for at skride, eller forsøge på at stikke af fra hende. Hun ville føle sig omklamret. XD
|
|
|
Post by Meredith Corvett on May 28, 2011 9:40:06 GMT 1
Ja okay, det kan jeg godt se.. Men du har skrevet at Amy er til piger ikke? ;D En af de ting Meredith er god til er nemlig at forføre og charmere sig ind på folk, og det kan jo være at det virker på Amy? Og derfor synes hun måske ikke det er så irriterende igen at hun dukker op. Meredith vil nok også gøre det en smule diskret, og sørge for at det ligner et tilfælde.
|
|
|
Post by Amy Johnson on May 28, 2011 11:01:29 GMT 1
Meredith & AmyI frygt for at lyde modvillig; det er en hemmelighed at Amy er til kvinder, så.. den fungerer bare ikke helt. ._. Udadtil er hun slet ikke interesseret i nogen eller noget, det er kun hende selv og hendes først og eneste kæreste, Emma, der ved noget.
|
|
|
Post by Meredith Corvett on May 28, 2011 11:25:40 GMT 1
Aha, ja kan godt se at det bliver lidt af et problem så.. Hmm.. så er jeg altså lidt tom for ideer.. s;
|
|