|
Plots
May 27, 2011 12:25:56 GMT 1
Post by Eithan Tyler McKenzie on May 27, 2011 12:25:56 GMT 1
i need you forever [/color][/font] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - i give you my love, but you don't care[/color][/font] I don't know why you're not there I give you my love, but you don't care So what is right and what is wrong Gimme a sign [/font][/center] Ganske kort er Eithan en rigmandssøn af en bankdirektør. Eithan har ikke tænkt sig at følge i sin fars fodspor af nogen art og udviklede i en tidlig alder en platonisk kærlighed for sin mor hvilket betyder han som sådan ikke vil være med sin mor, men han kan godt li kvinder der minder om hende, hvilket vil sige: smukke og magtfulde kvinder. Han kan godt li at lege rundt med mafiaen for at ligge oplysninger om sin far og hans venner som ligeledes er spidser. Eithan har desuden en forkærlighed for at komme ud i ballade da han keder sig og han lige fremme opsøger action. Når alt kommer til alt så har han dog ikke det store problem med at skulle vifte med sine penge og være rap i replikken grundet hans "jeg er rig så jeg må alt"-attitude. Han er med andre ord lidt en arrogant ung herre i sidste ende, men går med til det meste hvis bare det kommer til hans fordel. Det skal desuden nævnes han er homofob. Kvik info: Eithan er 24 år, søn af en bankdirektør, homofob, dominerende, lidt af en cassanova Jeg søger: Flirts, en kvinde som han skal tvangsgiftes med, men ikke vil, venner, fjender, folk der får ham i knibe, venner af hans far som han ligger oplysninger om, måske hans mor, fyrer der ligger an på ham hvis der findes nogen der er enten homo eller bi - Andre idéer er velkomne og jo mere drama det giver jo bedre
[/color][/font][/blockquote][/blockquote][/JUSTIFY] current relationships [/color][/font] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [/center] [/i][/SIZE][/color] [/ul][/center]
|
|
|
Plots
May 27, 2011 12:34:06 GMT 1
Post by Naum on May 27, 2011 12:34:06 GMT 1
Eithan hvis du frisk så kunne jeg måske være den kvinde der bliver tvangs gift med ham,`? jeg kan godt lave en kvindelig char.
|
|
|
Plots
May 27, 2011 12:36:53 GMT 1
Post by Eithan Tyler McKenzie on May 27, 2011 12:36:53 GMT 1
Nu er det ikke fordi det som sådan er vigtigt, men blot for at komme med idéer til plots (: Du skal dog være velkommen til at lave en rigmandskvinde som han skal tvangsgiftes med, men du skal nok ikke regne med han har lyst til at blive gift med hende uanset hvordan hun ser ud. Prøv at find et fc og så skal vi se på det
|
|
|
Plots
May 27, 2011 12:44:01 GMT 1
Post by Amy Johnson on May 27, 2011 12:44:01 GMT 1
Eithan & Amy
Jeg tænker lidt at du måske ville kunne bruge Amy til noget? Hun er rig, eller.. hendes forældre er rige. De gør alt hvad de kan for at gøre hende til en rigtig "kvinde", men hun gør alt hvad hun kan for at gøre oprør imod dem. Hun er rigtig drenget, korthåret, har indtil videre kun forelsket sig i piger. Hun er atten år gammel, men normalt smiler hun meget. Hun er oftest sammen med drenge, da hun lidt er "en af drengene". Og så er hun medlem af modstandsbevægelsen. o.o Sig endelig til hvis du tænker at hun kan bruges til noget. Jeg er frisk på alt!
[/blockquote][/center]
|
|
Cate Castella
Junior Member
Leder af Modstandsgruppen
Please dont hold it against me
|
Plots
May 27, 2011 12:46:23 GMT 1
Post by Cate Castella on May 27, 2011 12:46:23 GMT 1
Oh well.. - Ikke rigtig fordi jeg ved hvad der skulle ske mellem Eithan og Cate, da hun har sine dramaer nok, men jeg vil meget gerne emne med dig (: Så vi kan vel tage den der fra? Eller har du selv nogle idéer til hvad Cate kunne være i Eithans liv. Hun er selv ret rig, da hun overtog alle pengene fra sin far. Dog har hun en søn, og bor under jorden xD Så den med tvangsægteskab er det nok ikke.. - Men nu er hun jo stor 'kanon' i modstandsbevægelsen.. så det kunne vel altid være at hun var venner af hans far.. og han så læggede oplysninger ud omkring at hun var tilbage i byen? O.o... Mafia dosn't like her.
|
|
|
Plots
May 27, 2011 12:47:00 GMT 1
Post by Eithan Tyler McKenzie on May 27, 2011 12:47:00 GMT 1
Amy: Hvor gammel er hun? For hvis de ikke er langt fra hinanden i alder kunne de være bardomsvenner der er vokset fra hinanden og dermed endt i hver deres gruppe så at sige?
|
|
|
Plots
May 27, 2011 12:50:56 GMT 1
Post by Eithan Tyler McKenzie on May 27, 2011 12:50:56 GMT 1
Cate: Det kunne vi nok godt se på idet Eithan trods alt skyer alle midler for at opnå det som han lyster og at få en klemme på hende eller noget ville nok ikke være uden værdig for ham. Dog er hun smuk og magtfuld så han går nok mere efter en klemme på hende for at presse hende end selve det at skulle ligge informationer om hende. Når mafiaen ikke kan li hende hvorfor så ikke presse hende lidt i stedet for bare at ligge oplysninger? Og hvad angår at hun kender hans far er jeg med på
|
|
|
Plots
May 27, 2011 12:52:16 GMT 1
Post by Amy Johnson on May 27, 2011 12:52:16 GMT 1
Eithan & AmyHun er atten år gammel. oo'
|
|
|
Plots
May 27, 2011 14:43:57 GMT 1
Post by Eithan Tyler McKenzie on May 27, 2011 14:43:57 GMT 1
Undskyld den del overså jeg. Så ved jeg ikke lige nu. Hun er nemlig ikke feminin nok til at han ville ligge an på hende (:
|
|
|
Plots
May 27, 2011 14:45:45 GMT 1
Post by Valery Aurora Topkins on May 27, 2011 14:45:45 GMT 1
Eithan & Valery
Hmm... plots XD jeg elsker plots men ja jeg har ikke selv nogle ideer ^^"
Valery er 19 år, ekskortpige men samtidig spion for mafiaen. Hun er oprindeligt fra en velhavende rig familie men en lille kidnapning samt hukommelsestab har gjort at hun ikke aner hvem sin familie er.
Hun er elegant, charmerende, høflig (når det kræves), forførende og dog kan hun være ret stædig og rapkæftet hvis nogen træder hende over tæerne. Hun bryder sig ikke om mænd der tror de ejer kvinder og desuden hader hun en mand der røre ved hende når hun beder ham lade være. Hun kan karate og kan derfor slå igen desuden kan hun lide voldelig mænd der giver hende lidt kamp.
Forvirret? det forstår jeg godt xD
Men har du selv en ide?
|
|