Post by Naum on May 20, 2011 14:24:16 GMT 1
Chok's Char's Plot
Her samler jeg alle mine Char's plot's så jeg kun har en plot tråd, da alt andet vil forvirre mig.
Mine Chars:
Her samler jeg alle mine Char's plot's så jeg kun har en plot tråd, da alt andet vil forvirre mig.
Mine Chars:
Navn Naum Jackson
kæle navn Na - Jack
Alder 18 år
Gruppe Mafiaen
personlighed Naum er en dreng, som man ikke lige frem skal løbe om hjørner med, det er ikke fordi han er er særlig stærk fysisk, men han har en mund som han kan finde ud af at bruge, til at forsvare sig med i nogen situationer. Det er yderst sjældent men oplever Naum glad og smilende, da han ikke kan fordrage at smile, eller være glad, for han har intet at være glad over. Begge hans forældre dødede da han var yngre. Han er en dreng der ikke er bange for at sige hvad han mener og syntes, derudover er han heller ikke bange for at sige sine meninger. Naum er meget lige ud, hvis der er en han ikke kan lide, så siger han det med det samme uden at lægge skjul på dette. Hvis man først går Naum sur, skal der en del til før han falder til ro, med mindre han bliver tvunget til at falde til ro, fx hvis politiet har fat i ham eller sådanne ting. Naum er meget flabet og kan være provokerende, men faktisk er det os muligt se at Naum ked af det, Han græder hvis han har brug for det, om der er nogen der kigger på ham er han ligeglad med. Selvom det ikke lige ser sådan ud, vil Naum gerne hjælpe folk hvis de har brug for hjælp, det kunne fx være en ældre dame der skulle overvejen, eller noget andet i den retning
Navn Zacharias Peterson
kæle navn Za - zach
Alder 5 år
Gruppe Civil
personlighed Zach er en meget livlig lille fyr, han elsker at prøve sin grænser af hos sin mor og han laver tit ballade, selvom hans mor var streng, så elskede han alligevel at lave ballade, dog hvis hans mor siger han skal stoppe, stopper han normalt os med det samme, med mindre han er helt op og køre og kravler på vægene. Zach var altid en sød og rolig dreng når han blev passet af deres nabo når hans mor var på arbejde. Han gjorde altid hvad hun sagde, men det var nok os fordi han var forkælet når han var hos naboen. Zach kunne godt finde på at tale grimt, fordi han havde lært det af de andre børn, når han legede med dem nede i gården. Men zach er os god til at snyde sin mor, syntes han selv, hvis der er noget han gerne vil have og ikke kan få det, græder han krokodille tåre og sur, og hvis det så ikke hjælper begynder han at kaste med ting og slå på sin mor. Selvom zach kunen være hyper aktivt og noget gange for meget, så var han faktisk os en meget stille og rolig dreng, han blev altid meget genert når han mødte nye mennesker.
Plot's
Plot's Til Naum:
Venner:
-
-
-
Veninder:
-
-
-
Fjender:
-