|
Post by Amelia Luna Celinette on May 20, 2011 18:21:54 GMT 1
Amelia Luna CelinetteI N F OAmelia er en ung kvinde på 21 år. Hun er spion for modstandsgruppen, og arbejder i sin fars boghandel. Udadtil er hun meget munter og flirtende, hun er en rigtig "pige". Hvad hun ikke lader særlig mange vide er at hun faktisk er rigtig klog, og overvejer alt hun får at vide, og forsøger på at se fordele og ulemper i alt, hun er rimelig strategisk. Vil I gerne vide lidt mere, så kan I læse om hende HER.
Da hun endnu ikke har nogle plots, er jeg åben overfor alt. Det er bare at kaste nogle idéer på bordet, og så kan vi diskutere hvad det kan blive til. Der er ikke noget hun ikke kan bruge - næsten i hvert fald. Måske skal hun ikke lige have en regnbue-pruttende enhjørning, men ellers er alting meget fint. VÆR IKKE GENERTE!
|
|
|
Post by Vega Darko on May 21, 2011 11:46:07 GMT 1
Amelia er jo spion for modstandsgruppen og den er Vega også en del af. Såå jeg tænkte at vi godt kunne finde ud af et eller andet mellem de to? (:
|
|
|
Post by Amelia Luna Celinette on May 21, 2011 13:52:33 GMT 1
Amelia & Vega Jeg tænker at det klart skal være noget positivt der er imellem dem? Måske et venskab eller noget? Det er meget få fra modstandsgruppen der alligevel ved at Amelia ikke blot er medlem, men faktisk er spion og ejer en hjerne. Det kunne være at Vega var én af de få der vidste at hun ikke bare var en dum blondine? ^^
|
|