|
Post by Vega Darko on May 21, 2011 11:44:49 GMT 1
Hello folks. Jeg søger en del relationer til min karakter Vega. Hun er født og opvokset Bridgeford, og er stor modstander af mafiaen. Hendes far er en form for leder i modstandsbevægelsen. Hendes mor blev slået ihjel da hun var 14, og hun mener at det var nogen fra mafiaen der gjorde det, selvom man aldrig har fundet gerningmanden. Hun er en smule skør og er en mindre ekspert i krudt og eksplosioner osv. og går altid med kniv og pistol. Hun er ret naiv og godtroende, og ser for det meste noget godt i alle. Du kan læse mere om hende i hendes profil/karakterskema. (: Jeg søger en der vil lave hendes far og måske hendes to søskende. Deres navne kan jo egentlig godt ændres, sååeh bare de kommer til at hedde det sammen til efternavn. Hendes far er mellem 38-40 år gammel og hendes to søskende som er tvillinger ca. 20. Ellers søger jeg bare det almindelige, måske nogle venner selvom hun ikke har mange af den slags, nogle flirts, fjender, osv. Jeg er frisk på det meste, så bare fyr løs. (;
|
|
Jamie
Administrator
Butiksejer
You're quite boring, aren't you...
|
Post by Jamie on May 22, 2011 20:30:55 GMT 1
Oi Kelly Dove er i hvert fald en kollega, så de kender hinanden af navn og evne. Måske kommer de til at lære hinanden bedre at kende derefter (:
|
|
|
Post by Vega Darko on May 26, 2011 10:53:51 GMT 1
Yup, hvis Kelly er en kollega må de kende hinanden i hvert fald en smule. Ja, det gør de da. (':
|
|