|
Post by Vincent Piazza on May 25, 2011 10:15:03 GMT 1
Hey people.. Vince her søger søger simpelhen alt, der er dog begrænsninger på, hvad jeg giver folk lov til at gøre ved ham. ^^ Men jeg er åben overfor rigtig mange ting, så smid/kast endelig med ideerne, så kan vi arbejde lidt på dem.
Lidt om Vince måske? Tja.. han er faktisk en unormal type, hvis man kan sige det sådan. Han er stort set altid smurt ind i olie (fordi han er mekaniker), og så hader han store fine selskaber, han kan dog også se hæderlig ud, så ligner resten af befolkningen. Han er født med en guldske i munden, men det er dog blevet taget fra ham, fordi han valgte at trodse sin far og flyttede hjemmefra. Han er en venlig og imødekommende fyr, som ofte er glad og elsker lidt sjov. Han har dog et temperament, som til tider kan løbe af med ham. Han homoseksuel. Og en ting mere, han har en mild form for Aphenphosmfobi (angst for berøringer). Vil du vide mere, så kan du læse mere her; Karakterskema!
Idé til plots; - Det eneste idé, som jeg lige kan komme op med lige nu er, at jeg tænkte, at der var en af grupperne, som kunne få overtalt Vince til at arbejde for dem? Han er trods alt en af de bedre mekaniker i byen.
Relationer; - Valery Aurora Topkins; De har fået et nært venskab efter et tilfældigt møde. Hun et af de få mennesker, som kan få lov til at røre ved ham uden, at han yderligere reagere på det og føler kæmpe ubehag, men han bliver dog en smule anspændt stadigvæk. [/i] - Benny Crazy One (Amadeo Benedetto); Amadeo skræmte næsten livet af Vincent ved deres første møde. Og Vincent er stadigvæk bange for ham, selvom han tror, at Amadeo slet ikke er så skidt en fyr, hvis man kender ham.[/i] - Carter Moore; Vince synes, at fyren ser godt ud.. og selvom de knap nok kender hinanden, så har han svært ved at holde munden lukket omkring sin fortid? Mon der er nogle følelser i spil?[/i] [/blockquote]
|
|
|
Post by Valery Aurora Topkins on May 25, 2011 16:36:02 GMT 1
Vincent & Valery
Nu er Valery endnu ikke helt færdig eller godkendt men derfor kan man da godt kigge på plots alligevel. Anyway.
Jeg har ingen store ideer, jeg må først vide hvordan han vil reagere overfor hende, selvom jeg er rimelig sikker på at han ikke vil bryde sig om hende. Men her er lidt om Val:
19 år Ekskortpige Spion for mafiaen Intelligent, smuk, arrogant, snedig og stædig. Har mistet hukommelsen så kender ikke til sin familie (hun kommer fra en velhavende familie men blev kidnappet)
Hvis du har nogen ideer så sig endelig til.
|
|
|
Post by Vincent Piazza on May 25, 2011 16:44:06 GMT 1
Valery&Vincent
Helt klart, at man kan kigge på noget.. ellers er der intet sjovt i det.
Well.. har vel heller ingen idé om, hvordan han vil reagere på hende. Kommer nok an på forholdende, og hvordan hun opfører sig. ^^
Vince har kun været i byen et år, så han kender ikke vildt mange. Men umiddelbart tænker jeg, at de måske kunne ende ud i venner? Kunne jo starte med at hun prøvede at flirte med ham?
|
|
|
Post by Valery Aurora Topkins on May 25, 2011 16:50:47 GMT 1
Vincent & Valery
Hmm.. hun kan sagtens flirte med ham men så skal det være fordi hun ville udfritte ham om et eller andet. Det er bare ikke så sandsynligt at hun vil gøre det for hun undersøger de personer hun kommer i kontakt med ret meget inden hun kontakter dem og derfor vil hun vide at han var rimelig ny i byen og nok ikke vidste vildt meget.
Men vi kan da godt holde fast i venskab men via en anden mulighed.. hmm.. som ekskortpige er der nok mange der ønsker mere end almindeligt selskab og så kunne hun jo være løbet ind på det værksted han arbejdede en sen nat hvor han så hjalp hende med at gemme sig eller sådan noget og så har de snakket godt sammen lige siden. Måske et så tæt venskab at de tit drillede, lavede sjov og hyggede sig sammen?
|
|
|
Post by Vincent Piazza on May 25, 2011 17:01:41 GMT 1
Valery&Vincent
Orv ja.. jeg elsker den idé! Det kunne være mega funny.
Valery&Artemis
Ja, de ryger lige med her under, da Artemis ikke har en tråd endnu.. Artemis er også en ekskortpige, så måske kollegaer?
|
|
|
Post by Valery Aurora Topkins on May 25, 2011 17:05:11 GMT 1
Vincent & Valery
Fedt så er det en aftale!
Artemis & Valery
Jamen når hun også er ekskortpige vil alt andet jo være underligt så selvfølgelig siger vi kollegaer. Har du andet i tanker? Altså noget dybere så kan vi da også snakke om det ^^
|
|
|
Post by Vincent Piazza on May 25, 2011 17:07:57 GMT 1
Valery&Vincent
Så skal vi lave et emne? når Valery er klar?
Valery&Artemis
Well.. kan være, at Valery har hjulpet Artemis igennem læringstiden, da Artemis har været meget ude af kontrol? Eller Artemis måske bare har set lidt op til Valery?
|
|
|
Post by Valery Aurora Topkins on May 25, 2011 17:10:39 GMT 1
Vincent & Valery
Jamen du kan godt lave en tråd men min profil er endnu ikke klar. Eller, det vil sige at den er men Leo skal lige sige om han er enig i det jeg har skrevet inden den er klar. Du kan godt lave så svare jeg når jeg bliver godkendt.
Artemis & Valery
[/color] Jamen vi kan da mikse begge ting sammen, at Valery har hjulpet Artemis og at Artemis derfor ser op til hende? [/blockquote]
|
|
|
Post by Vincent Piazza on May 25, 2011 17:51:42 GMT 1
Valery&Vince
Jeg vil kigge på det og se, hvad min hjerne kan trylle frem. ^^
Valery&Artemis
Det kan vi også gøre. ^^ Samme spørgsmål, som før.. et emne her? Når Val er klar.
|
|
|
Post by Valery Aurora Topkins on May 25, 2011 21:15:36 GMT 1
Vincent & Valery
Fedt du sender bare linket XD
Ville lige høre hvordan han har det med at hun røre ham.. altså kram og den slags og hvor længe skal de have kendt hinanden?
Artemis & Valery
Ja selvfølgelig... endnu engang må du gerne lave .. hendes profil er klar men skal bare godkendes...
|
|