|
Post by Nathaniel on May 26, 2011 6:56:34 GMT 1
Vincent & Nathaniel
Hvad med et plot mellem de to? :3 Nathaniel er godt nok kun spion for modstandsgruppen, men han kan vel godt prøve at få overtalt Vincent til at arbejde for dem? Medmindre du har idéer til et andet plot, selvfølgelig (:
|
|
|
Post by Vincent Piazza on May 26, 2011 7:26:55 GMT 1
Valery&Vincent
Han bliver vel stadig anspændt, men hvis hun har givet ham et kram hver gang, de har set hinanden, så er det måske blevet en vanesag for ham? Og så klager han nok ikke over det, fordi han ikke frygter, at hun vil gøre noget ved ham?
Har sendt linket til dig i en pm, men kan også sende til dig her; Emnelink; Pause - Værksted
Valery&Artemis
Igen, jeg vil se, hvad min hjerne kan fremtrylle.. den er dog ikke så vågen i dag, som den kunne være.
Nathaniel&Vincent
Jeg har ingen andre ideer sådan lige p.t. Men det kunne da godt være? Sådan lidt i stil med, at Nathaniel har spottet ham og mente, at han kunne være nyttig? Eller måske fortalt bossen det først?
|
|
|
Post by Nathaniel on May 26, 2011 7:56:35 GMT 1
Nathaniel&Vincent
Jeg har ingen andre ideer sådan lige p.t. Men det kunne da godt være? Sådan lidt i stil med, at Nathaniel har spottet ham og mente, at han kunne være nyttig? Eller måske fortalt bossen det først?
Tror ikke at modstandsgruppen har nogen boss lige p.t., så jeg hælder mest til den første mulighed c:
|
|
|
Post by Vincent Piazza on May 26, 2011 10:39:43 GMT 1
Nathaniel&Vincent
Så må det blive den første mulighed. Så må vi se, hvad det ender ud i, men Vince skal nok lige overbevises lidt.. men med gode argumenter, så burde det ikke være svært. ^^
|
|
|
Post by Nathaniel on May 26, 2011 12:11:45 GMT 1
Nathaniel&Vincent
Så må det blive den første mulighed. Så må vi se, hvad det ender ud i, men Vince skal nok lige overbevises lidt.. men med gode argumenter, så burde det ikke være svært. ^^ Nice Skal vi så lave en tråd, eller hvordan?
|
|
|
Post by Vincent Piazza on May 26, 2011 15:11:50 GMT 1
Nathaniel&Vincent
Jeg er altid glade for tråde.. selvom mit hoved ikke er det i dag. ^^' Så jeg er nok først klar til at tråde, når weekenden har meldt sig, håber jeg.
Du kunne eventuelt lave det og sende et link?
|
|
|
Post by Valery Aurora Topkins on May 27, 2011 11:42:00 GMT 1
Vincent & Valery
Ja hvis de har kendt hinanden i et stykke tid så vil hun nok have givet ham adskillige kram så XD
|
|
|
Post by Vincent Piazza on May 27, 2011 11:48:20 GMT 1
Valery&Vincent
Så har han nok ikke noget i mod det, men han bliver nok stadig lidt anspændt.. Frygter vil aldrig slippe sit tag i ham. ^^
|
|