|
Post by Meredith Corvett on May 25, 2011 16:30:39 GMT 1
Meredith Czarina Corvett Navn:Meredith - bridgeford.proboards.com/index.cgi?action=display&board=aprooved&thread=94&page=1#349 Alder: 24 år gammel. Gruppe: Mafia. Personlighed: Meredith har igennem hele sit liv klaret sig selv, og vil altid gøre det. Hun vil gøre alt for at redde sit eget liv, også selvom det resulterer i at hun må stikke andre i ryggen. Hun er meget ærlig og siger hvad hun mener, og det er kun de færreste der i stand til at give hende dårlig samvittighed. Hun er god til at lukke af for følelserne, og kan godt være en smule kold over for personer hun ikke kender så godt. Hun har svært ved at lukke folk ind, men har hun først lukket dem ind vil hun betro dem alt. Meredith er en loyal person som altid holder sit ord. Dog har hun i et par situationer været nødt til at lyve for at beskytte sin gruppe. Hun er en pige der ved hvordan man skal more sig, og takker aldrig nej til en god fest. Hun er glad for mandligt selskab, men hun har aldrig tilladt sig selv at opleve ægte kærlighed.
Hej alle. Jeg søger en masse plots og relationer til mine nye karakter Meredith. Og som i kan læse er hun en lidt hård type. Jeg søger ikke noget specielt, så bare skriv løs.
Hvis i er interesserede har jeg et plot jeg godt kunne tænke mig at få gang i. Hvis i har læst Merediths skema, så vil i vide at hun har en storebror som pludselig forsvandt under en mission. Siden er det ikke lykkedes dem at finde ham, og ingen ved om han stadig lever eller er død. Hvis en af jer går og overvejer at oprette en ny bruger, så kunne det var fedt hvis i oprette hendes bror, Jake. Jeg tror det kunne sætte en masse drama i gang. Hvis nogle vælger ham kan vi altid diskutere plottet. [/i]
|
|
|
Post by Vincent Piazza on May 25, 2011 16:47:27 GMT 1
Meredith&Artemis
Synes faktisk, at Meredith og Artemis ligner hinanden en smule, selvom Artemis ikke er så hård/kold/noget, som Meredith er.. men hun er også en, som tænker meget selv og gerne så, at kvinderne fik ligeså mange rettigheder, som mændene.
Artemis er 15 år, og en ekskort pige. ^^
|
|
|
Post by Meredith Corvett on May 25, 2011 17:08:15 GMT 1
Hmm... *at putte sig selv i en tænkeboks* Artemis er jo medlem af modstandsbevægelsen hvilket Meredith bestemt ikke vil synes om. Men det kan jo godt være at hun ikke ved det? Hvad forestiller du dig? Meredith bryder sig ikke særlig meget om ekskort piger, men fordi fordi pigen er så ung kan det være at Meredith føler at hun bør beskytte hende en smule?
|
|
|
Post by Vincent Piazza on May 25, 2011 17:10:53 GMT 1
Meredith&Artemis
Tror ikke, der er mange, som vil tro, at Artemis er en del af modstandbevægelsen.. og så meget inde i den gruppe er hun vel endnu ikke, da hun stadig er ung. Og ja, det kan da godt være? Artemis blev et sted tvunget til det, da hun var omkring de 10 år, fordi hun var meget ude af kontrol. >_>
|
|
|
Post by Meredith Corvett on May 25, 2011 17:25:18 GMT 1
Normalt er Meredith ikke typen der beskytter folk, da hun for det meste kun tænker på sig selv. Men Artemis minder lidt om hende da hun var ung, da Meredith også blev tvunget til en masse allerede fra en ung alder, og det kan gøre at hun føler at hun bør beskytte denne pige. + så er Meredith som sagt meget imod ekskortpiger og ludere for den sags skyld, og jo flere piger hun kan få væk derfra jo bedre..
|
|
|
Post by Vincent Piazza on May 25, 2011 17:56:36 GMT 1
Meredith&Artemis
Uhh... den første, som Meredith vil beskytte. Artemis er måske også lidt stædig overfor Meredith, fordi hun bryder sig ikke om personer, som behandler hende for meget, som et barn.. så må hun kæmpe for, at Artemis kommer ud af den business, som drømmer om at blive bodyguard. XD Hun har også en kollega, som hun faktisk ser op til.. på en måde.
|
|
|
Post by Meredith Corvett on May 25, 2011 17:59:03 GMT 1
Ej ikke den første.. Hun beskytter folk, men normalt kun dem i hendes egen gruppe. Men lad os sige det. Meredith er jo også ret stædig, så mon ikke vi nok skal få lidt sjov ud af det.
|
|
|
Post by Vincent Piazza on May 25, 2011 18:16:43 GMT 1
Meredith&Artemis
Jo.. så har de mødt hinanden før? eller skal de bare møde hinanden nu?
|
|
|
Post by Meredith Corvett on May 25, 2011 18:25:36 GMT 1
Synes de skal møde hinanden nu.
|
|
|
Post by Vincent Piazza on May 25, 2011 18:43:09 GMT 1
Meredith&Artemis
Laver du emnet? Har to, som jeg skal have lavet. ^^
|