Martino De Lazzaro
Administrator
Mafia, bror af bossen[M0n:-908]
I still hear you scream, in every breath, and every single motion.
|
Post by Martino De Lazzaro on May 26, 2011 12:42:24 GMT 1
Som i nok alle sammen allerede har set, har vi været tvunget til at fjerne vores forfatter friheds regel, grundet proboards reglement om sexuelt indhold. Det kan jeg se at mange af jer er skuffet over, og jeg er også selv ret skuffet over det.
Men fortvivl ikke helt endnu! For jeg har en løsning. Vores billeder ligger på en hjemmeside kaldet cypherealm.net, som jeg ejer. Og nu vil jeg gerne høre jer, om i er interesseret i at vi flytter KKG over på Cypherealm?
Skriv jeres meninger her under, hvorfor er det en god idé, hvorfor ikke?
Fordelene ved at flytte siden, ligger i at vi på et privat domæne har fuld forfatter frihed, og kan skrive ligeså tosset om sex og vold (som høre mafia verden til) som vi har lyst til, uden at skal være nervøse for at proboards kommer med en løftet pegefinger.
|
|
Cate Castella
Junior Member
Leder af Modstandsgruppen
Please dont hold it against me
|
Post by Cate Castella on May 26, 2011 12:46:12 GMT 1
jeg synes selvfølgelig det er virkelig ufedt at i skulle flytte siden, efter alt det arbejde i har brugt på den her. - Men jeg må så istemme at det er utrolig nederen at proboards har løftet en pegefinger over siden, og man nu skal gå rundt og tænke over, er dette i orden det man gør nu. Da man jo ikke vil have at denne side skal blive lukket ned, så hele plottet forsvinder. Derfor vil jeg stemme for at vi flytter. (synes selv, at hun pludselig lyder mega sexglad =_=) Fordi jeg synes, at man skal have sin frihed, til at skrive hvad man har lyst til, uden at tænke over om det er i orden, det som man emner om.
|
|
Marcus blach
Mafia
My hands are tied, my body bruised, she's got me with nothing to win and nothing left to lose
|
Post by Marcus blach on May 26, 2011 12:57:17 GMT 1
Jeg er frisk på det xD Jeg kender nogle der flyttede deres side, og på en eller anden måde kunne de flytte alle eksisterende tråde, profiler og andre emner over på den nye. I've got no clue how they did tho'. Men kan man bruge koder der som dohtml eller ligesom dem her på proboards? xD
|
|
Martino De Lazzaro
Administrator
|
Post by Martino De Lazzaro on May 26, 2011 13:09:04 GMT 1
Jeg er frisk på det xD Jeg kender nogle der flyttede deres side, og på en eller anden måde kunne de flytte alle eksisterende tråde, profiler og andre emner over på den nye. I've got no clue how they did tho'. Men kan man bruge koder der som dohtml eller ligesom dem her på proboards? xD Desværre ikke nej, for på PHPBB3 er der fuldstændig frit for hvad man kan, og hvis man giver medlemmer adgang til HTML, kan man risikere at nogle vil misbruge det, og smadre siden. Men det er lykkes mig før at lave noget som mindet om blockquote på PHPBB3.
|
|
Martino De Lazzaro
Administrator
|
Post by Martino De Lazzaro on May 26, 2011 21:01:34 GMT 1
Vi har besluttet at KKG bliver på proboards. Synes det er synd at lukke alt det vi har her nu ned, da jeg ikke har mulighed for at flytte det med. Som en note: I skal ikke føle jer truet over hvad i skriver mht. stoffer osv., men sexen skal i helst forsøge at forholde over PM eller andetsteds. (MSN, Skype, ect.) Vi flytter ingen steder, før proboards smider os ud!Hvis proboards skulle ske at slette vores board, er linket til vores backup her: cypherealm.net/bridgeford GEM DET FOR EN SIKKERHEDS SKYLD! Vi beklager dagens drama, håber i får en fortsat god spillelyst! - Admins.
|
|