Cate Castella
Junior Member
Leder af Modstandsgruppen
Please dont hold it against me
|
Post by Cate Castella on May 29, 2011 13:20:24 GMT 1
MØDE - Dette er en plot idé, til at vi holder et møde for modstandsgruppen. Eftersom at jeg har fået den ære at blive leder af hele denne gruppe, vil jeg derfor spørger jer, hvor mange er interesseret i, at lave et stort emne, for dem i modstandsbevægelsen? Jeg skal selvfølgelig nok lave det, men jeg ville bare lige vide, hvor mange der var interesseret i det, og hvor mange der så deltog. Der ud over, kunne det være godt, hvis vi fandt ud af, hvad der skulle diskuteres på dette møde, så vi har nogle klare retningslinjer for, hvorfor Cate i det hele taget samler til nyt møde (Ud over at fortælle, at hun nu overtager posten) - Så mine med modstander (Lyder lidt forkert xD) skriv glad, med jeres idéer, til dette plot!
|
|
|
Post by Vincent Piazza on May 29, 2011 13:24:04 GMT 1
Artemis ville nu gerne deltage, men hvor mange ville måske høre på hende? Hun er trods alt det yngste medlem (tror jeg da nok), og har ikke været der særlig længe. Men uanset om folk vil høre på hende eller ej, så vil hun gerne lytte og arbejde med de informationer, som andre kan komme med. ^^
Og ja, jeg var lige for doven til at skifte bruger.
|
|
Cate Castella
Junior Member
|
Post by Cate Castella on May 29, 2011 14:04:26 GMT 1
Alle bliver hørt, selv de nye, og ikke særlig erfarende i modstandsgruppen ^^.. så hun skal nok blive hørt. - Nu må vi se om der ikke er flere der vil være med xD
|
|
|
Post by Amy Johnson on May 29, 2011 17:01:51 GMT 1
Gernegernegerne! Amy vil nok dukke op, og Amelia kommer med sikkerhed, da hun er spion og grundet sin post meget loyal og hengiven overfor lederen. XD
|
|
Cate Castella
Junior Member
|
Post by Cate Castella on May 29, 2011 17:52:03 GMT 1
Det lyder fantastisk ^^..! Så er spørgsmålet bare, om der er nogle ting, i synes der skal drøftes på mødet/emnet, eller om vi bare skal tage det sådan lidt efterhånden? (: (lader lige emnet stå lidt endnu, og håber at der er flere fra modstandsgruppen som ser indlægget ^^)
|
|
|
Post by Artemis Evans on May 29, 2011 18:01:32 GMT 1
Well.. Mafiaen er helt klart noget, som de skal drøfte. XD
|
|
|
Post by Valery Aurora Topkins on May 29, 2011 21:55:55 GMT 1
Gabriel kommer helt klart også..
|
|
|
Post by Isabel on May 29, 2011 23:58:50 GMT 1
Hvis det er okay vil Isabel meget gerne deltage, selvom hun som sådan kun sælger våben og dets lige til modstandsgruppen
|
|
|
Post by Cassidy Summers on May 30, 2011 11:28:13 GMT 1
Cassidy kommer også. Hun er "undercover" modstandsspion., selvom der står mafia på profilen
|
|
Cate Castella
Junior Member
|
Post by Cate Castella on May 30, 2011 14:09:20 GMT 1
Jamen det lyder godt Så er spørgsmålet, om jeg bare skal starte emnet nu, også kan folk svare?
|
|