|
Post by Cassidy Summers on May 29, 2011 16:22:31 GMT 1
|
|
|
Post by Amadeo Benedetto on May 29, 2011 16:29:16 GMT 1
Amadeo gik stille og roligt ind på baren, han havde arbejdet en smule idag og så frem til at sidde på baren og få en lille en, han ville have haft nogle af gutterne med, men som så ofte havde de pludseligt ikke tid, og så måtte man jo feste alene. Amadeo vidste der var en mulighed for at møde Cassidy her, det gjorde ham intet, selvom han hellere ville sidde i et hjørne og holde øje med hende, og når folk så blev lidt nærgående gå hen og give dem sådan en på hovedet at næste gang de så lys ville være på operationsbordet. Amadeo satte sig i sit sædvanelige hjørne, Amadeo havde udsigt over hele baren herfra, men ingen kunne se ham. En tjener kom op til Amadeo og de fik hurtigt klaret hans bestilling som tjeneren kom med på under fem minutter. Amadeo smilede til tjeneren og tog mod sin drink, han elskede faktummet at han til hver en tid kunne springe køer over og slå folk ned, faktisk gøre hvad han ville, uden nogen turde løfte en finger, mafialivet, det var sager. Amadeo var iklædt sit blå jakkesæt, med gult skjorte indenunder, selvom han sad indenfor havde han stadig solbriller på, hans fingre var prydet af gulringe og hans venstre håndled af et guldur.
|
|
|
Post by Cassidy Summers on May 29, 2011 16:42:30 GMT 1
[/i] medlem. Eller også var det fordi hendes far havde været med, at hun så var "godkendt". Hun vidste det ikke helt. Hun satte sig ved siden af Amadeo ovre i hjørnet. Normalt sad hun ikke i hjørner, med mindre hun ikke gad flere mænd. Hun smilede til bodyguarden. "Må jeg slå mig ned her?" spurgte hun. En ung kvinde med lyst hår kom over for at tage hendes bestilling. "Hej Susan. Kan jeg ikke få et glas champagne?" spurgte hun, og tjeneren gik for at hente hende et glas. Fordelen var at hun ikke skulle betale fuld pris for drinks, når nu hun arbejdede der. "Hvor er alle de andre?" spurgte hun. Det hun egentlig ville vide var: Hvor er dem, der har stofferne?[/ul]
|
|
|
Post by Amadeo Benedetto on May 29, 2011 16:59:25 GMT 1
Amadeo lagde mærke til at Cassidy kom ind, og som sædvanligt vidste hun hvor hun sad, Amadeo sendte ondskabsfulde blikke og grimasser efter de gutter som kiggede efter Cassidy, og da de så hun var på vej hen for at sidde ved ham, så stoppede deres glanen også, folk respekterede den ældre bodyguard, ganske vidst var han 32 år gammel, men ville folk slås, så fik de som regel så mange tæsk at de ikke forsøgte noget lignende igen. Amadeo nikkede bare venligt "Der er altid plads til dig her!" Amadeo bredte armene ud for at give hende et kram, hvis Amadeo fik ordre til at likvidere hende, så var hun måske en af de få han ville komme til at lade smutte, han følte at han måtte beskytte hende, fordi hun var så ung og uskyldig. Amadeo drejede hovedet på siden "Er det ikke på tide at du stopper med det lort?" spurgte Amadeo "Hvis jeg skaffer dig et fix, lover du så at stoppe snart?"
|
|
|
Post by Cassidy Summers on May 29, 2011 17:11:11 GMT 1
[/b] sagde hun bare småtfornærmet og tog en lille tår af sin drink. Hun kunne ikke lade være med at have den typiske "noget for noget" tankegang. Man fik ikke noget gratis. "Hvad skal du have for det?" spurgte hun så. Nogen tog sex for det, andre penge. Hun holdt sig til dem der tog penge, men når det var sidst på måneden og der var lavvande i kassebeholdningen så måtte man tage hvad man kunne. Og måske ville Amadeo ikke være den værste? Han holdt jo faktisk af hende. Bare ikke på den måde, regnede hun med.[/ul]
|
|
|
Post by Amadeo Benedetto on May 30, 2011 6:56:03 GMT 1
"Nej. Du kan ikke styre det, det er der problemet ligger, enten så slår det dig ihjel, ellers gør en eller anden psykopat som du har købt det af, tror du ikke jeg er vant til at færdes i dette miljø? Jeg har færdedes blandt mordere og kriminelle fra jeg var helt lille, lyt til mine ord en gang imellem, og husk dem." Amadeos toneleje fortalte tydeligt at dette ikke var til diskution, det var bare sådan her det var, og så måtte Cassidy lytte eller blive skældt ud på hele aftenen. Amadeo sukkede "Du venter her." sagde han og gik ned til baren, efter at have stået der et par minutter gik han hen til en af de gutter der åbenlyst sad og solgte coke ved et bord, Amadeo talte lidt med fyren og da han var sikker på fyren ikke var mafia, så gjorde han en ganske simpel handling og smaskede fyrens hoved ned i bordet et par gange, for det første ingen forsøgte at tage mafiaens marked, de sad på stofferne, for det andet ingen sad og pushede et sted som dette, for tog politiet dem ville det også gå ud over mafiaen og for det tredje, så skulle Amadeo jo have lidt til Cassidy, Amadeo tog alt hvad fyren havde på sig og smed ham ud, det var egentligt ikke specielt meget, men sikkert nok til at Cassidy kunne blive høj, Amadeo vendte tilbage med stoffet til Cassidy og satte sig ved bordet. "Værsgo." sagde Amadeo og rakte hende det lille firkantede stykke papir, som var foldet sammen, inde i dette lå coken.
|
|
|
Post by Cassidy Summers on May 30, 2011 11:16:31 GMT 1
[/b] sagde hun. Desuden skulle hendes kollegaer ikke se hende sniffe kokain (selvom flere af dem gjorde). Hun tog hurtigt det lille stykke papir og lagde ned i sin taske. Hun så spørgende på Amadeo. "Og hvad vil du have for det?" Han havde ikke svaret før. Det betød at han enten bare tog det til hende, eller han ikke ville sige det før hun var høj. Og det var aldrig godt, det sidste.[/ul]
|
|
|
Post by Amadeo Benedetto on May 30, 2011 11:23:21 GMT 1
Amadeo kiggede på Cassidy og smilede "Spørg ejeren om han tør fyre dig, siger han ja, så skyder jeg ham. Ingen skal genere dig min egen." sagde Amadeo, med min egen mente han som lille skat, eller et lille barn, som en eller anden venlig onkel. "Men seriøst... Hvis du bliver fyret, så møder du op alligevel til din næste vagt, du skal bare tage mig med, så er det intet problem." det var meget tydeligt at Amadeo var ligeglad med hvem der ejede det her sted, han havde en pistol, og med mindre ham der ejede dette sted kunne fremvise en større en, så ville han slå hans fortænder ud, hvis han så meget som smilede hånligt af Amadeo eller Cassidy. Amadeo smilede skævt til Cassidy "Hvad tror du jeg vil have for det?" det korrekte svar ville være intet, det er gratis, men han ville lige se hvad hun selv tænkte, han måtte jo finde ud af hvor langt nede af kokainens mørke grusvej hun var nået.
|
|
|
Post by Cassidy Summers on May 30, 2011 11:33:47 GMT 1
[/b] Cass rystede bare på hovedet. Hun kunne godt lide at Amadeo kaldte hende "min egen" og alle de andre navne hun ind i mellem fik, men han fik hende også til at lyde som en lille pige. Det var nu også meget rart i ny og næ at der var en stor stærk mand til at passe på hende. Da han spurgte hvad hun regnede med, trak hun på skuldrene og tændte en cigaret. Hun sugede lidt røg ned i lungerne og pustede ud. "De fleste vil have penge... Eller sex... Og sex får du altså ikke, så penge?" spurgte hun med et løftet øjenbryn. "Intet er gratis,". Desværre. Alle her var bundkorrupte.[/ul]
|
|
|
Post by Amadeo Benedetto on May 30, 2011 11:39:57 GMT 1
"Vi kan godt blive enige om at jeg har gode overtalelsesevner, ja." sagde Amadeo og nikkede han tog en tår af sin drink og fandt så en cigar frem fra en af lommerne, den fik han hurtigt ild i, Amadeo røg sjældent men når han røg, så var det enten cigarer eller ingenting. Amadeo rynkede øjenbrynene, sex med hende? Det var ikke lige hans første indskydelse når han så hende, penge havde han sikkert også en del mere af end hende, "Du siger intet er gratis?" sagde Amadeo og så ud til at tænke lidt før han så svarede "Jeg 'fik' det gratis af manden, du får det gratis af mig. Hvorfor skulle nogen kræve seksuelle tjenester af dig?" Amadeo forstod ikke hvorfor folk ville kræve seksuelle tjenester af hende, Amadeo kunne nok selv finde på det, bare ikke med hende her, alle andre, men ikke hende. Spurgte man Amadeo var han ikke korrupt, indenfor hans branche var korruption sjældent, for forrådte man et medlem forrådte man dem alle, sådan var det bare, så der var meget få stikkere.
|
|