|
Post by Cassidy Summers on May 30, 2011 11:47:28 GMT 1
[/b] grinte hun og rystede på hovedet. Det syntes hun i hvert fald ikke det var, og ingen havde klaget endnu. I hvert fald ikke til hende - og helt ærligt, hvor meget skulle hun lave? Oftest lå hun jo bare fladt på ryggen. Hun tog ednu et sug af cigaretten. "Og de fleste vil oftest gerne have sex med mig, fordi de synes jeg er en flot pige." sagde hun med et skuldertræk. Hun måtte indrømme at tanken om at have sex med Amadeo var gået igennem hendes hoved flere gange. Men det var mere paniktanker. På den måde ville hun da kunne holde fast i hans opmærksomhed og sit dække. Ingen ville mistænke Amadeos lille guldklump for at dele oplysninger ud til modstandsbevægelsen. Men alligevel kunne hun ikke udnytte Amadeo på den måde. Og han havde tilsynladende heller ikke den slags følelser for hende, og det passede hende egentlig fint, selvom det naturligvis var lidt irriterende at hun ikke bare kunne lægge ham ned som alle de andre.[/ul]
|
|
|
Post by Amadeo Benedetto on May 30, 2011 12:01:26 GMT 1
"Nånå, det påstår du jo!" drillede Amadeo, og kiggede rundt i rummet, Amadeo var meget opmærksom på sine omgivelser, han vidste at man altid skulle være opmærksom på sine omgivelser uanset hvor man var, ellers fik man problemer. "Så ved jeg da hvordan du tjener dine penge, nu!" drillede Amadeo og puffede venligt til hende, selvfølgeligt vidste Amadeo godt at det ikke var sådan noget Cassidy levede af, men alligevel kunne han ikke lade være med at drille hende, grunden til Amadeo drillede hende lidt med det, var nok at han frygtede at det en dag var det der ville ske, at hun sank så dybt ind i sit misbrug at hun ville begynde at leve af sådan noget for at få råd til at opretholde det, skete det nogensinde så ville Amadeo låse hende inde til hun var 'clean', om det så skulle tage uger, og hun ville ikke komme ud før hun sværgede at holde sig fra stofferne.
|
|
|
Post by Cassidy Summers on May 30, 2011 12:12:14 GMT 1
[/b] sagde Cass og spillede fornærmet. Hun grinte bare af ham, da hun ikke kunne holde masken. "Den dag jeg tager penge for sex, er den dag du kan finde mig på bordellet. Ikke om jeg skal være en simpel gadeluder, hvis det endelig skulle ske!" Hun rystede på hovedet endnu engang og strøg så krøllerne om bag ørerne igen, så man kunne se hendes øreringe, der skulle forestille at være diamanter. "Men nu må du have mig undskyldt, jeg skal lige ud og pudre næsen, sagde hun. Hun skulle faktisk have frisket læbestiften op nu hun var derude. Cass rejste sig, slukkede smøgen og gik på badeværelset. Hun lagde et ekstra lag læbestift og lidt pudder på næsen. Pokkers til shiny næse hun fik, når hun svedte bare det mindste. Hun tog den lille kuvert op af tasken og lagde en bane på sit lille lommespejl. Hun mærkede forventningens glæde, sniffede det og følte sig så bedre tilpas. Hun kiggede sig i spejlet. Der sad intet i næsefløjen. Godt. Hun så på sig selv. Hun fik store pupiller. Det havde været tegnet på skønhed i gamle dage, havde hun lært. Så det var vel ikke helt dårligt. Hun puttede alt tilbage i tasken og gik ind til Amadeo igen. Han kunne sikkert godt mærke hun var påvirket. "jeg er tilbage," sagde hun med et smil.[/ul]
|
|
|
Post by Amadeo Benedetto on May 30, 2011 17:26:41 GMT 1
"Så er det heldigt for dig, at jeg kun er på bordellet for at opkræve beskyttelsespenge, min fine ven, ellers ville du blive slæbt hjem i seng!" drillede Amadeo med et godmodigt blik. Amadeo nikkede bare opgivende, da hun skulle 'ud og pudre næsen', Amadeo vidste godt hun skulle have en bane eller to, dog vidste han også godt selv, at han selv havde skaffet hende det lort, på sin vis håbede han der var et eller andet i som hun blev skidesyg af, men var der det, så ville hendes krop sikkert være alt for forvænnet til den slags og stort set intet ville ske, så hun ville nok ikke engang få en lærestreg af det. Amadeo drak sin drink og bestilte endnu en, det var altid godt at skylle en god arbejdsdag ned med et par drinks. Cassidy kom tilbage, Amadeo nikkede til hende og svarede "Ja, det kan jeg se. Du er så høj lige nu at, hvis jeg skubbede til dig, så ville du falde." Amadeo drillede hende ved at puffe efter hende med en hånd.
|
|