Martino De Lazzaro
Administrator
Mafia, bror af bossen[M0n:-908]
I still hear you scream, in every breath, and every single motion.
|
Post by Martino De Lazzaro on May 30, 2011 9:53:12 GMT 1
30. Maj har jeg valgt at opdatere vores profil skema, både med og uden fine koder. I finder det nye profil skema her. Der er også blevet tilføjet punkter til skemaet. 28. Maj er der blevet tilføjet en gruppe mere, kaldet Ordensmagten. Gruppen er ligeså relevant som de øvrige grupper, så i skal være meget velkommen til at oprette karakterer i denne gruppe! Udover grupper, blev der også tilføjet "Dollars", for at give jer lidt en fornemmelse af jeres karakters penge. Hvis i synes jeres karakter har for lidt, eller for mange penge så skriv til en admin! I får 2 dollars pr. Indlæg, og 10 dollars pr. Karma. Vi overvejer at tilføje en liste med ting som man kan købe, men vil gerne høre jeres mening!Hvis i har nogle spørgsmål, ris og ros eller andet, så skriv dem endelig her i tråden!
|
|
|
Post by Amadeo Benedetto on May 30, 2011 10:00:49 GMT 1
Jeg syntes det kunne være en god idé med den liste, det kunne også være rimeligt fedt, hvis lavede en liste med de våben der var "tilgængelige" på denne tid, personligt vil jeg gerne hjælpe med dette, hvis det er.
|
|
Martino De Lazzaro
Administrator
Mafia, bror af bossen[M0n:-908]
I still hear you scream, in every breath, and every single motion.
|
Post by Martino De Lazzaro on May 30, 2011 10:08:34 GMT 1
Jeg syntes det kunne være en god idé med den liste, det kunne også være rimeligt fedt, hvis lavede en liste med de våben der var "tilgængelige" på denne tid, personligt vil jeg gerne hjælpe med dette, hvis det er. Det må du meget gerne! Tickat plejer at være god til den slags, men hun er som sagt på ferie i denne uge. Hvis du gider lave en liste over våben og priser, er du en skat.
|
|
|
Post by Amadeo Benedetto on May 30, 2011 10:53:06 GMT 1
Så er jeg en skat, har alligevel læseferie ... Prislisten, skal det bare være våben, eller generelt alt?
|
|