|
Post by lazzaro on Jun 9, 2011 21:04:56 GMT 1
[atrb=style,box-shadow: 0px 0px 5px #989898; -moz-box-shadow: 0px 0px 5px #989898; -webkit-box-shadow: 0px 0px 5px #989898;,bTable][atrb=border,0,true][atrb=style, background-color: #FFFFFF;][atrb=cellSpacing,0,bTable][atrb=cellPadding,0,bTable][atrb=width,500,bTable] Leo De LAZZERO
| [atrb=style, background-color: #efefef; border-top: 3px solid #f3f3f3; border-bottom: 3px solid #494949;]
Leonardo lod det lige synke ind, han tog roligt nogle slurke mere af den gode vin og stillede glasset tilbage på bordet. Han kiggede over på hende da hun endeligt havde fattet hvad han sagde, og smilede så venligt til den kønne kvinde. "Den gang jeg blev gift til Samantha var det heller ikke friviligt. Jeg var vild og alle vegne, lidt ligesom Tino nu. Jeg håbede bare at hvis han blev smedet til en kvinde, så ville det komme med den samme effekt som det gjorte ved mig."" sagde han og kigede så ud mod Poolen. Dens blå vand skinnede roligt imod ham, og han fik lidt lyst til at tage en dukkert.. Men så længe han havde gæster. Så ville det nok ikke ske.
"Jeg håber at du forstår min beslutning, og den holder fast med mindre jeg ombestemmer mig. Din far har allerede sagt ja til det og jeg mangler kun at snakke med Tino om det.." sagde han og gryntede irriteret. Det ville nok ikke blive helt let. Han var næsten sikker på at de kom op og slås når han fortalte Tino det. Men Tino måtte jo snart fatte at han var for gammel til at forsætte sin livstil.
| [atrb=style,background-color: #333333;] |
|
|
|
Post by Meredith Corvett on Jun 10, 2011 16:51:14 GMT 1
Der gik lidt tid før Meredith var helt sig selv, og igen var den rolige Meredith som hun havde været hele aftenen. Men selvom hun virkede rolig udadtil, så var det langt fra hvad hun var. Meredith havde det som om hun kunne gå i panik hvornår det skulle være, men alligevel lykkedes det hende at holde den afslappede facade. En af de ting hun var god til. ”Jeg har godt lagt mærke til hvor glad dig og Samantha er for i hinanden, men hvorfor lige mig? Jeg tror ikke jeg vil være typen der kan få et ægteskab til at fungere, og mig og Tino har aldrig rigtig snakket sammen” hun kunne komme med en masse argumenter for hvorfor de ikke burde gifte sig med hinanden, men noget sagde hende at hun hellere måtte stoppe. Hendes far og Leo havde allerede taget en beslutning, og om hun sagde ja eller nej ville ikke betyde noget. Hvorfor han havde valgt hende frem for alle de kvinder han kunne have valgt imellem vidste hun ikke, for at være ærlig undrede det hende en smule.
”Du har taget din beslutning, og eftersom min far allerede har sagt ja går jeg ud fra at der ikke er mere at snakke om.” sagde hun, og blev overrasket over hvor rolig hun havde lydt. Der var ikke andet for at gifte sig med Tino, selvom hun var langt fra begejstret for det. Hun havde heller ikke tænkt sig at skabe en scene, da der intet godt ville komme ud af det. Desuden var hun bange for hvad hendes far ville gøre ved hende, hvis hun kom hjem og fortalte at hun havde sagt Leo imod. Hun tog en dyb indånding, for efterfølgende at puste let ud igen. Hun rakte ud efter glasset med vin, og tog en enkel tår.
|
|
|
Post by lazzaro on Jun 17, 2011 23:24:47 GMT 1
[atrb=style,box-shadow: 0px 0px 5px #989898; -moz-box-shadow: 0px 0px 5px #989898; -webkit-box-shadow: 0px 0px 5px #989898;,bTable][atrb=border,0,true][atrb=style, background-color: #FFFFFF;][atrb=cellSpacing,0,bTable][atrb=cellPadding,0,bTable][atrb=width,500,bTable] Leo De LAZZERO
| [atrb=style, background-color: #efefef; border-top: 3px solid #f3f3f3; border-bottom: 3px solid #494949;]
Leo nikkede lidt og smilede. Han kunne godt mærke at hun havde mikset følelser. Ikke præcis om de var gode eller dårlige. Men han regnede med at hun nok var meget overrasket.. "Ja.. Jeg mener bare jeg kan mærke på dig at du er stærk, og Tino er vokset op med svage kvinder, så han respektere dem ikke. Jeg er sikker på at hvis det var dig som han snakkede med. Så ville han respektere dig." Sagde han og nikkede for sig selv. Han hældte lidt mere vin op i sit glas og tog nogle slurke. Det var ikke hver dag at man planlagde et tvangs ægteskab.
"Hvis du vil have mig undskyldt. Jeg skal tilbage til arbejdet, og jeg skal også have fortalt Tino den glædelige nyhed... De er velkommen til at blive og få noget mad, men jeg skal gå om få minutter.." Sagde han og kiggede på sit ur. Han var da også kun lige blevet færdig med det hele. Men han havde en tram tidsplan i dag.. Han håbede hun forstod og ikke ville nage ham mere om det.
Han tog nogle tåre af vinen og slappede af de sidste par minutter han havde før arbejdet.
| [atrb=style,background-color: #333333;] |
|
|