Elizabeth Monroy Smith
Administrator
Sangerinde[M0n:-500]
Don't Pity the dead, pity the living, and, Above all, those who live without love.
|
Post by Elizabeth Monroy Smith on Jun 1, 2011 20:29:04 GMT 1
[atrb=background,http://i.imgur.com/qvttS.png][atrb=width,400,true][atrb=border,0,true][atrb=style,padding: 20px; border-radius: 25px; border: 1px dotted #bcbcbc;]Elizabeth Smith The Girl From England PLOTS TIL MIN KARAKTER ELIZABETH SMITH • Ja nu er det sådan, at jeg har nogle idéer til plots for min karakter Elizabeth, men jeg er selvfølgelig åben over for andre idéer, jeg vil bare meget gerne igang med hende, da hun er så positiv som hun er. Lizzie er som sagt, en meget positiv pige, hun ser lyst på meget det meste af tiden, dog er hun også lidt af en vild pige, som elsker at rende rundt, og lege med drengene. Mere eller mindre for forklare, så elsker hun en god udfordring, at drikke, og ryge. - Samt er hendes største drøm, at blive sanger. Derfor har jeg i tankerne, at jeg skal bruge. MANAGER • En som der opdager Elizabeth, og derved for hende ind i branchen. Her er det en mand, som jeg havde i tankerne, der skulle stå for dette. Han skal være ret hård imod hende, når hun skal ud på scenen, men ellers ret venlig imod hende. Men det skal være sådan, at hun til sidst bukker under for presset, og begynder på at tage stoffer, og til sidst ender med at blive indlagt på hospitalet. GLEMT HALVBROR • Jeg tænker sådan lidt med tanken, omkring at Elizabeth skal have en bror, som hun intet aner til, mens han kender til hende. Dette er faderen som der var bange for ikke at få en arv, så derfor fandt han en anden kvinde som han gjorde gravid, og fik en søn med. Hendes bror er derfor taget til Usa, for at få hende til at skrive gården over til ham, men af en eller anden grund, i stedet ender med at blive i Bridgeford (Det er selvfølgelig noget vi kan aftale, så at broderen ikke lige pludselig skal slette efter skænderier og andet) Jaaa, det var sådan lidt det som jeg havde i tankerne. Så nu må vi se, om der er andet vi kan finde på sammen. Skriv glad! CREDITS • made by lovesolfege from OTE |
|
|
|
Post by Mable Prince on Jun 1, 2011 20:51:05 GMT 1
Mable & Elisabeth Jeg er ikke kommet i tanke om min anden idé, men jeg fik en ny. Jeg tænker, at Mable og Elisabeth mødes og falder i snak (hvordan og hvorledes kan vi lige uddybe). Mable finder ud af, at Elisabeth ikke kender noget til mafiaen og modstandgrupperne (jeg håber, jeg har husket rigtig), men Mable kan ikke få sig selv til at fortælle om det, da det selvfølgelig vil være en forfærdelig nyhed. De to piger begynder at snakke mere og mere med hinanden, da Mable finder det befriende at være sammen med en, som ikke kender til det her. Det føles lidt, som da Mable var lille og selv ikke kendte til noget af det.
Men selvfølgelig finder Elisabeth ud af det på et eller andet tidspunkt. Og når det går op for hende, at Mable har kendt til det hele tiden, ja, så må det jo få spændende konsekvenser! Hvad synes du?
|
|
Elizabeth Monroy Smith
Administrator
Don't Pity the dead, pity the living, and, Above all, those who live without love.
|
Post by Elizabeth Monroy Smith on Jun 1, 2011 20:56:59 GMT 1
Mable & Lizzie Jo, det synes jeg lyder som en rigtig idé ^^, Jeg tror nok at Lizzie bliver i det hele taget meget sur, over alle dem som der ikke har sagt det til hende. Men der kunne være hårdest konsekvens for Mable, da hun bliver en utrolig god veninde for Lizzie, og fandt at hun var en af dem, hun kunne stole mest på? (at tænke lidt Bitch fight - Men synes det lyder som et godt plot
|
|
|
Post by Mable Prince on Jun 1, 2011 21:14:33 GMT 1
Mable & Elisabeth Ja, det er det, jeg tænker. De bliver rigtig gode veninder, og så sættes det hele på en prøve! Og hvis du finder en manager til Elisabeth og får fuldført idéen med stofferne, kunne det blive endnu sjovere, da Mable jo så ville prøve at hjælpe hende. Ellers synes jeg ikke, vi skal aftale mere og bare lade det gå sin gang. Den eneste ting, jeg godt kunne tænke mig at få på plads, er, hvordan de mødes, og hvorfor de begynder at snakke med hinanden. Mable er typen, der kan findes alle stedet, så måske mødes de en aften et sted, hvor nogen optræder. Mable er der, fordi det er bare sådan noget, hun gør (det er desuden også en del af hendes arbejde), og Elisabeth er der, fordi hun tjekker sangerne ud. De falder i snak og møder tilfældigt hinanden igen efter nogle dage og så videre - lyder det sandsynligt?
|
|
Elizabeth Monroy Smith
Administrator
|
Post by Elizabeth Monroy Smith on Jun 1, 2011 23:25:06 GMT 1
Mable & Lizzie Jeg jo som sagt fået et plot stablet på benene sammen med Amadeo, så hun har nok brug for en hun kan få hjælp hos, når hun kommer ud for ting som at ende på hospitalet und so weiter. - Men lige på det punkt, vil den første nok være Tino hun går til. Men synes helt klart, at vi skal lave et emne omkring, at de bliver gode veninder, især fordi de begge har engelske rødder. Dette vil være noget som tiltrækker Elizabeth rigtig meget. Jeg tænker mere, at hun nok har fået arbejder som tjener, på en af de steder hvor man synger, men ellers så lyder din plan meget god
|
|
|
Post by Mable Prince on Jun 2, 2011 0:00:38 GMT 1
Mable & Elisabeth Men at hun foerst går til Tino, giver også mere mening, da de til den tid jo også har haft deres sammenstoed. Men jeg starter bare en tråd på en af de steder, så
|
|