Evelyn Zephyr
Citizen
Taxachauff?r
Jeg er officielt blevet en Gamer igen. Jeg undskylder mit frav?r p? grund af det gen ^^
|
Post by Evelyn Zephyr on Jun 4, 2011 13:50:29 GMT 1
Jepper, jeg skal have gang i nogle plots, nu hvor mine gamle de... tja, de blev ikke rigtigt til noget. Jeg har enlig ikke rigtigt nogle idéer, men jeg har da i det mindste nogle forestillinger som i kan lytte til:
Evelyn er sådan en man husker. Man behøver bare at se hende på gaden, og så har hendes skønhed, alternative opførsel eller underlige påklædningsgenstande slået rod i ens hukommelse. Næsten alle kender hende. Har set hende et eller andet sted. Hvis man er en af de fine, har man vel set hende som eskortpige. Hvis man er mindre fin har vel vel kørt med hende i taxa. Hvis man er endnu mindre fin, har man måske været heldig at se hende spille et eller andet sted. Så Eve - hun er en man ser. Og Eve ser en.
Okay, det må da åbne for en del? Men hvis du stadig ikke har fundet på noget, så kunne jeg da godt bruge familie eller venner. Vennerne kunne være andre musikere eller bare folk som har kørt i taxa med hende. Hun er absolut et af midtpunkterne for musikere. Hun samles tit med mange af dem, og har til og med næsten et helt spionbureau af dem. Det er underligt så tit musikere og taxachauffører kommer til at komme lidt for tæt på ting som ikke rager dem.
Men man behøver jo ikke nødvendigvis at have et plot, før man kaster sig ud i et emne? Jeg er altid frisk. Bare bombarder mig med dine skøreste idéer. Familie: [/size] Mabel & Gabriel Prince - Kusine og fætter.
|
|