|
Post by Keith 'Irish' Smith on Jun 6, 2011 19:20:29 GMT 1
Hej gutter og gutinder ^^
Jeg var i går igang med at ligge nyt tage sammen med min bror og fordi jeg var uopmærksom og tumpet gled jeg og faldt (Godt 3.5m), jeg ramte lige på min nakke og blev slået godt og grundigt ud.
Jeg ved godt jeg var på igår, men da var jeg pumpet godt op på smertestillende så kunne ikke rigtigt mærke det.
Men idag har jeg ondt og det kommer nok til at gøre ondt i noget tid så jeg bliver nok ikke særlig aktiv, håber at i kan klare jer uden mig i et par dage og mange gange undskyld til dem jeg emner med men jeg skal nok komme igen
(Btw der er ikke sket noget med mig hvilket min læge fandt som et mirakel, har kun en bule i nakken og en lille hjernerystelse, men skulle være på højkant igen inden længe ^^)
Peace to all of you and dont worry
|
|
Elizabeth Monroy Smith
Administrator
Sangerinde[M0n:-500]
Don't Pity the dead, pity the living, and, Above all, those who live without love.
|
Post by Elizabeth Monroy Smith on Jun 6, 2011 19:58:59 GMT 1
omg D: Din nød, hvorfor skriver du ikke til mig!? Håber du får det godt snart igen! <3
|
|
Evelyn Zephyr
Citizen
Taxachauff?r
Jeg er officielt blevet en Gamer igen. Jeg undskylder mit frav?r p? grund af det gen ^^
|
Post by Evelyn Zephyr on Jun 6, 2011 20:06:05 GMT 1
Hvis du er faldet ned, burde du tage den med ro og ikke tæve alt for mange skottere lige foreløbigt ^^ Du får det sikkert snart bedre, og alt det der. Er selv overlevet et fald på 6m - oh god, sindssygt ikke? Jeg burde passe bedre på selv --'
Men det jeg bare vil sige er... God bedring ;D
|
|