Elizabeth Monroy Smith
Administrator
Sangerinde[M0n:-500]
Don't Pity the dead, pity the living, and, Above all, those who live without love.
|
Post by Elizabeth Monroy Smith on Jun 8, 2011 22:51:11 GMT 1
TAGER TIL JYLLANDJa nu er det sådan, at jeg i morgen tager med færgen klokken 10, til ystad, og derfra skal videre til Jylland, nærmere betegnet Vamdrup, da jeg skal være sammen med min kæreste. - Af den grund, vil jeg lige påpege at jeg nok ikke vil være så meget aktiv, (Tror dog ikke det har den største betydning, da jeg ikke er af admin grad, og at folk godt kan leve uden mig, i en ti dags tid - Men jeg følte det var min pligt lige at underette jer, da jeg er moderator for karakterskema, og at jeg er en af dem som der retter igennem, og godkender. Så det er også lige så meget, at jeg vil indformere Admins om, at jeg nok ikke lige har så meget tid til at læse skemaer igennem. - Jeg skal dog ikke med sikkerhed sige, at jeg ikke kommer meget på. Afhænger af, hvor meget min kæreste og jeg, finder på at lave sammen. (Vi ender for det meste at sidde på computeren anyway.. dårlig habbit) MEN, alt frem for at jeg nu ikke skulle komme så meget på, ved i hvorfor! I må have en dejlig sommer de næste ti dage, og håber at i alle sammen vil have en fantastisk emnelyst, så jeg kommer tilbage til en lige så aktiv hjemmeside, når jeg er hjemme igen den 19 Juni. Kommer til at savne jer! (De karakterer det vil påvirke er: Cate Castella, Elizabeth Smith og Jac O'Brian)
|
|
|
Post by Clayden on Jun 9, 2011 5:52:38 GMT 1
T_T Jeg skal btw også til jylland... ~Tickat Men jeg er her om aftenen som jeg plejer (: Min ven jeg er hos er autist og bliver nemlig hurtigt træt
|
|