|
Post by Mable Prince on Jun 9, 2011 19:18:06 GMT 1
Hej! Så blev det desværre tid til at oprette en fraværs-tråd. Jeg har nogle eksamner de kommende dage og bliver derfor nødt til at læse hver dag, hvilket mindsker mine muligheder for at være aktiv på siden. MEN glem ikke nogen af de plot, I eventuelt har med Mable, for jeg lover at vende stærkt tilbage d. 16. juni!
Og inden jeg sender beskeden afsted, vil jeg sige tak og give admins en masse ros for at have lavet den her side
|
|
Martino De Lazzaro
Administrator
Mafia, bror af bossen[M0n:-908]
I still hear you scream, in every breath, and every single motion.
|
Post by Martino De Lazzaro on Jun 9, 2011 19:35:07 GMT 1
Tusind tak for din søde besked Josie!
Held og lykke med eksamenerne, vi ses når du er færdig! :3
|
|
Elizabeth Monroy Smith
Administrator
Sangerinde[M0n:-500]
Don't Pity the dead, pity the living, and, Above all, those who live without love.
|
Post by Elizabeth Monroy Smith on Jun 9, 2011 20:19:32 GMT 1
held og lykke med eksamen ! :3 Håber du klare dig godt, glæder mig til at se dig på siden, når du er færdig!
|
|
Evelyn Zephyr
Citizen
Taxachauff?r
Jeg er officielt blevet en Gamer igen. Jeg undskylder mit frav?r p? grund af det gen ^^
|
Post by Evelyn Zephyr on Jun 9, 2011 20:38:14 GMT 1
Held og lykke med dine eksamner, Josie! :3
|
|
|
Post by Vincenzo De Lazzaro on Jun 9, 2011 22:01:07 GMT 1
Held og lykke, Josie! :3
Vi glæder os til at se dig igen!
|
|
|
Post by Mable Prince on Jun 12, 2011 23:56:19 GMT 1
|
|
|
Post by Mable Prince on Jun 24, 2011 17:57:47 GMT 1
Hej igen! Det blev meget spontant afgjort, at min familie og jeg tog til nogle venner i Sverige, og derfor vil jeg ikke kunne svare i nogen tråde för söndag aften.
Det var bare det, ha' det!
Josie.
|
|
|
Post by Joseph Porcher on Jul 18, 2011 21:38:49 GMT 1
Nu sker der endelig noget i min sommerferie, og jeg er derfor ikke så aktiv fra imorgen af, 18. juli til den 1. august - fraværet gælder karaktererne Mable Prince og Joseph Porcher. Fortsat god ferie til jer alle!
Josie.
|
|