|
Post by Nóelle Gravery on Jun 18, 2011 17:38:44 GMT 1
Selvom det var eftermiddag, havde mørket allerede lagt sig over Bridgefords gader. Det var gråt og kun tydeligt at det vil trække op til regn. Det var kun et par timer siden der havde lydt et voldsomt skuddrama efter et par banders konfrontation, men nu var det så småt stilnet af, sammen med de bløde dråber der efterhånden ramte gadebilledet. Lænet op af en tør, klam og kold mur stod Nóelle lænet afslappet op af. Mellem fingrene holdt hun sit ligkiste søm hun ellers ivrigt sugede i for at lade den saglige røg fylde hendes lunger. Det hele så så normalt ud, hvis ikke man vidste at Nóelle faktisk var en kvinde. Hun var iklædt i et brunt jakkesæt og en hvid skjorte, alt sammen strøget så det lignede kompressefolder. Hendes ellers lange blonde hår var sat op under en hat og det barske udtryk gav sig kun til kende idet hun så over sine solbrillers kant.
|
|
David Campbell
Ordensmagten
Detektiv a f?rste grad
I'm always watching
|
Post by David Campbell on Jun 23, 2011 1:01:55 GMT 1
David sad på knæ over en af lignende, skud lige på hjertet, må have været en god skytte, størrelsen tyder på at det må have været på et par meters afstand, 2-4 meter, det andet skud var i knæet, tyder på det var der det første skud var. Praktisk talt en rimlig god skytte, de andre lig lå ved siden af 4 stykker, dem havde han allerede undersøgt, klar til at ligge dem i pose og tag dem til lighuset..
Han stod op og vendte sig om, tog en smøg og tændte den så lyset fra lighteren lyste hans ansigt op, tog et dyb hiv af smøgen og pustede lettet ud. Var bare en anden skudscene mellem banderne, sikkert mafian der skød en bande der ikke ville samarbejde, resten kan man gætte sig til.
|
|
|
Post by Nóelle Gravery on Jun 23, 2011 1:18:56 GMT 1
Fladbrystet var hun også, så det var ikke just fordi der var meget kvindligt over Frøken Gravery. Hun gik med næsten lydløse skridt hen til skudofferet og kiggede ned på det med øjnene flaksende over brillekanten. Manden ved hendes side - David Campbell - kendte hende ikke, hvor hun derimod, kendte ham. Hun vendte sig mod ham og fugtede kort læberne. ''Det er ikke just fordi de er milde disse dage'', lød hendes sprøde stemme med den hæse undertone. Hun skubbede brillerne tilbage på plads og rykkede sig en gang tilbage så hun ikke skulle se på det. Hun smed restena f skodet ned på de matte fliser, der efterhånden havde fået skyldet det værste blod væk inden hun skodede den med foden. ''De er David Campbell, ikke sandt?'', spurgte hun med et hævet øjenbryn - stadig ihærdigt forklædt i sin anden 'personlighed'.
|
|
David Campbell
Ordensmagten
Detektiv a f?rste grad
I'm always watching
|
Post by David Campbell on Jun 23, 2011 1:26:28 GMT 1
Han skuede lidt til personen der kom gående over mod liget han lige havde gennem-tjekket, ''Det er ikke just fordi de er milde disse dage'' Han nikkede blot mildt til det og hummede et lille 'ja' som svar. Hans øjne skuede lidt til siden og så et kort sekund øjnene på personen da han/hun trykkede han/hendes solbriller op. Han smilede mildt.
''De er David Campbell, ikke sandt?'' Han spottede personen der sagde det ved at hurtigt kigge fra fødderne og op med hans øjne. Han stak hånden frem, "Ja. Og de er?".
|
|
|
Post by Nóelle Gravery on Jun 23, 2011 1:31:37 GMT 1
Uden at tøve rakte hun ham den feminine hånd. På trods af hendes ellers meget muskuløse krop, var hendes hænder blide og fine, som havde hun aldrig udført et arbejde. ''Noelle Gravery'', svarede hun og trykkede hans hånd. Et let smirk kom fra hende som hun gav slip og tog solbrillerne af, så de smaragdgrønne øjne kom til kende. ''Jeg er din sekretær'', lød det da, pludelig meget mere bestemt og ikke mindst med et fllot tandsmil.
|
|
David Campbell
Ordensmagten
Detektiv a f?rste grad
I'm always watching
|
Post by David Campbell on Jun 23, 2011 1:44:48 GMT 1
Han smilede mildt tilbage og trykkede hendes hånd hårdt med hans stærke hænder, pludselig da hun siger at hun er hans nye sekretær, hendes smil bragte en vis glød i hans tanker og gav et blødt smil på læben. "Sikke dog et smukt navn". Siger han roligt. "Hvis jeg havde vidst jeg kom til at møde min nye sekretær i denne opgave havde jeg taget min flotte tux på! Sagde han med et smil, imens ligene var i færd med at blive lynnet op i de sorte sækker bag ved ham.
Han stod med hans mørke frakke og med den meget karakterisske hat der ses ofte på detektiver, sorte lak sko der passede i farven med hans frakke. Under frakken ved halsen kunne man nemt spotte en sort tuxedo med tilhørende slips og hvid skjorte.
|
|
|
Post by Nóelle Gravery on Jun 23, 2011 23:31:46 GMT 1
''Det er jeg kun sikker på at du ahvde'', svarede hun blot afværgende som hun så ham over skulderen. Han virkede som en der prøvede at charmere sig ind på alt der kunne trække vejret, men her kunne han godt vende om igen. Noelle sukkede som hun tog endnu en cigaret op af lommen og tændte den, det var efterhånden blevet til et uheldigt misbrug, men det var jo kun sundt for lungerne! Hun hostede kort og trak så hånden til sig. ''Nårh... Når du er færdig med det her, skal vi så hjem og skrive rapport. Så jeg håbe du bliver hurtigt færdig'', sagde hun og vendte ryggen til ham. Normale kvinder vil ha nejet og sagt høflige ting, men Noelle? Hun havde sq sin egen mening.
|
|
David Campbell
Ordensmagten
Detektiv a f?rste grad
I'm always watching
|
Post by David Campbell on Jun 24, 2011 9:24:01 GMT 1
Da hånden blev trukket tilbage gjorde han det samme, snildt og nemt tog han cigaretten han holdte i den anden hånd op til munden og tog et lille hiv, "Jah, men så snart deres identitets papirer kommer op så jeg kan få nogle navne på de døde, kan jeg regne ud hvilken en af banderne de kom fra, og forhåbentligt forsikre mig om at det nu var Mafiaen der gjorde det," han vendte hovedet og kiggede nedad på den døde der lå nærmest lige bag ham mens posen blev lynnet i.
Han kiggede op men smøgen i munden, mens den lyste hans ansigt tog han et hiv, og tog den ud af munden, slog asken af med samme hånd og smilede mildt. "Regnen er lige ved at start, kom lad os tage afsted så Ms. Gravery." han droppede cigaretten og trampede den i, mens han begyndte at gå over til hans bil der var parkeret ved vejkanten ind til gyden.
|
|