Martino De Lazzaro
Administrator
Mafia, bror af bossen[M0n:-908]
I still hear you scream, in every breath, and every single motion.
|
Post by Martino De Lazzaro on Jun 21, 2011 19:32:21 GMT 1
Hej folkens! Ja, der har jo været ret stille i denne eksamens tid, og vi ved vidst alle at det er en hård tid at holde et nyt RPG i live i. Jeg ved at mange af jer også er væk i næste måned, grundet sommerferie og det skal i selvfølgelig have lov til. Men jeg overvejer hvor vidt siden skal holde sommerlukket. Hvorfor? Fordi de fleste admins alligevel er væk, og en enkelt person kan ikke holde styr på et helt RPG. Så jeg vil gerne vide hvor mange af jer der er væk i næste måned? Skriv i tråden nedenfor! Fortsat god sommer! - Hilsen Admin.
|
|
Elizabeth Monroy Smith
Administrator
Sangerinde[M0n:-500]
Don't Pity the dead, pity the living, and, Above all, those who live without love.
|
Post by Elizabeth Monroy Smith on Jun 21, 2011 19:35:17 GMT 1
Jeg skal arbejde næste måned, men det er ikke sådan jeg ikke kan være på og emne - Så mig vil man kunne se hver dag.
|
|
|
Post by Amadeo Benedetto on Jun 21, 2011 19:37:39 GMT 1
Uhm... Jeg vil nok ikke være at finde overhoved de næste 14 dage, 4 hos min moster, spejderlejr en god uges tid osv. så, det er fair nok med mig.
|
|
|
Post by Nóelle Gravery on Jun 21, 2011 19:56:01 GMT 1
Jeg er her Har kun et par conner jeg skal til~!
|
|
|
Post by Meredith Corvett on Jun 21, 2011 20:05:07 GMT 1
Jeg er væk lørdag og det meste af søndagen da jeg skal til Jylland, og så tager jeg til Kroatien d. 2 Juli, og kommer så hjem igen d. 9 - Derefter skal jeg bruge en del tid på en forestilling, men jeg vil stadig have mulighed for at komme på hver dag. :-)
|
|
|
Post by Vincenzo De Lazzaro on Jun 21, 2011 20:59:54 GMT 1
Fra 1. juli er jeg væk i 14 dage, fordi jeg er på ferie med familien. Men derefter vender jeg stærkt tilbage!
|
|
David Campbell
Ordensmagten
Detektiv a f?rste grad
I'm always watching
|
Post by David Campbell on Jun 21, 2011 21:36:06 GMT 1
Jeg er skam nærmest altid at få fat på, men at få mig igang med noget er en hel anden sag xD Men jeg skal nok gøre hvad jeg kan..
|
|