Arthur Faust
Citizen
Havnearbejder
let me show you the
|
Post by Arthur Faust on Jun 26, 2011 1:44:33 GMT 1
Arthur Faust Mød Arthur! En femogtyvårig amerikansk havnearbejder, der hører til i den fattigere ende af byen på alle tænkelige måder. Han har arbejdet på havnen i godt ti år, så det er et område, som han mere eller mindre kender som sin egen baglomme. Han er i kontakt med en del mennesker i løbet af sin dag, men antallet af kasser er endnu større. Han bor som sagt i et af områderne for byens lavere bemidlede, dette sammen med en aldrende, tysk immigrant-far, der oven på sin kones død ti år tidligere har isoleret sig i en nær-apatisk tilstand. Apatisk er imidlertid ikke, hvad man kan kalde Arthur. Han er på mange måder en munter, ung mand, der tilsyneladende har besluttet sig for at gøre det så godt han kan med de kort, han har fået på hånden. Mafiaen bryder han sig ikke stort om, og modstandsbevægelsen siger ham endnu ikke meget - mest af alt fordi han ikke aner det store om den. Venner vil han sandsynligvis have en del af, værende ret imødekommende og alt det. Disse vil dog for størstedelen nok tilhøre samme samfundslag som ham selv. Kærlighed er for Arthur ret kompliceret - alene fordi han er femogtyve og endnu ikke har fundet nogen kvinde, som han har anset for at være en, han ville gifte sig med. Og omvendt. Det her er ret rodet, og jeg skriver sikkert lidt om senere, men have at him, hvis I vil <3
|
|
Evelyn Zephyr
Citizen
Taxachauff?r
Jeg er officielt blevet en Gamer igen. Jeg undskylder mit frav?r p? grund af det gen ^^
|
Post by Evelyn Zephyr on Jun 28, 2011 21:00:21 GMT 1
Jeg har ikke nogen bestemte plots lige på tungen, men jeg kan ikke få nok af dem!
Evelyn er taxachauffør og saxofonist. Derfor kan man se hende næsten over det hele. Hvis man ikke har kørt en tur med hende, så har man set hende et eller andet sted. Hun spiller over det hele - har intet imod de lavere klasser, og hun har selv været der adskillige gange.
Jeg ved ikke om du kan bruge hende til noget, men hvis du kan, så siger du bare til ^^
|
|