Evelyn Zephyr
Citizen
Taxachauff?r
Jeg er officielt blevet en Gamer igen. Jeg undskylder mit frav?r p? grund af det gen ^^
|
Post by Evelyn Zephyr on Jun 29, 2011 21:44:54 GMT 1
My night as star Evelyn stod på scenen. Som hun så tit gjorde. Dewins scene var som hendes andet hjem. Dewins personale var som hendes anden familie, nu hvor hun ikke havde så meget familie tilbage. Men det tænkte hun aldrig over, især ikke når hun stod på scenen. Når hun stod på scenen, levede hun et andet liv. Ligesom nu. Hvor musikken og sangen var det eneste. Det eneste tilbage. Det var en af dagene hun sang. En af de dage hun endelig fik lov til at lægge den tunge saxofon fra sig, og lade musikken komme direkte fra hende. Ikke igennem saxofonen, ligesom et medie i en seance. Det var faktisk ret rart til en forveksling. Da hun trådte ned fra scenen, til det bifald hun elskede så højt, følte hun sig let. Hun smilede over hele hendes ansigt og vinkede rent faktisk til nogen af de stakkels mennesker, der bare grinede af hende. Hun satte sig ved baren, og lod de andre om at fjerne deres ting. Resten af hendes… pak, hendes orkester… De måtte gå hjem hvis de ville. Festen var ikke færdig for hendes vedkommende. Bartenderen sendte hende et velkomment smil. De to kendte hinanden ret godt. ”Jeg tror jeg vil prøve noget nyt i dag.” sagde hun, med et ret så uskyldigt tonefald. ”A Sidecar, please.” Det var umuligt at undgå at blive en smule trist over at alkohollen var ulovlig. I hvert fald i det offentlige. Undskyld, at det ikke blev til så meget ^^'
|
|