Ethan Sean Wilson
Mafia
Fidibus
You will never learn to fly, if you don't spread your wings.
|
Post by Ethan Sean Wilson on Jul 8, 2011 15:27:32 GMT 1
Ethan! en 24årig rødhåret gut fra Irland der for bare et halvt år siden ankom til Bridgeford. Han kender meget få mennesker, faktisk næsten ikke. Han er kunst maler og bor i en kælder i indre by hvor han forsøger at tjene til dagen og vejen gennem sine malerier. Som sidebeskæftigelse arbejder han under mafiaen som drug dealer og om natten står han de skumle steder i byen med udsigt over skønne kvinder med hvidt pulver i lommen. Han er uddannet på universitet og oprindeligt fra en velhavende familie i irland, men nu er han her, væk fra alt og helt alene. Han er naiv og ved ikke hvad det han laver kan føre med sig. Hans mission er at vise hans forældre hvad han er bygget af og at han kan klare sig selv, men hver gang han tror folk har rent mel i posen, roder han sig ud i nye problemer. Han har en svaghed for smukke kvinder og penge.
Emne?
|
|
|
Post by Mable Prince on Jul 16, 2011 14:57:38 GMT 1
Mable Jeg kan umiddelbart ikke komme på noget her. Kan du?
Joseph Med Joe kan jeg komme på mere, og min tanke er, at han for første gang prøvede stoffer takket være Ethan. Joe er ung og rig, og det eneste, han bruger sin tid på, er fest, elskov og at spendere penge: han er altså totalt ligeglad med, at Ethan ikke er ligeså rig som ham, og kun interesseret i det hvide pulver, Ethan har liggende i sin lomme.
Det skal dog tilføjes, at Joe skræmmes af konflikterne, der er mellem mafiaen og modstandsgrupperne, så hvis det skal være muligt, at disse to unge fyre skal kunne være sammen, er det uden at Joe ved, at Ethan arbejder for mafiaen.
|
|
|
Post by Violet Strikes on Jul 24, 2011 17:10:34 GMT 1
Violet arbejder også for mafiaen som en af deres eskortpiger - man kunne forestille sig at de kendte hinanden igennem mafiaen?
|
|