Grace Barlow
Citizen
Eskortpige
Who am I to rate the morning sun?
|
Post by Grace Barlow on Jul 9, 2011 19:19:10 GMT 1
Godaften De damer og De herrer.
Så er det tid til at Grace søger emner med spændene folk.
Hvad er der at sige? Jo... Grace er en ung dame der kom til byen som 18årig. Hun har i de 4år hun har været her arbejdet som ekskortpige hvilket er et job hun tidligt blev spottet til pga. hendes smukke udseende. Hendes drøm er dog at blive sanger og da hun selv mener hun har en fantastisk stemme mener hun bestemt at denne drøm er mulig. Grace søger både venner og veninder, evt. ekskort kunder (bemærk at Ekskort ikke nødvendigvis er noget seksuelt) måske den store kærlighed? I nærheden af Grace kan man aldrig vide sig sikker og under hendes karakter beskrivelse kan du læse meget mere om hende.
Så jeg håber der er andre friske karaktere derude?
|
|
|
Post by Mable Prince on Jul 16, 2011 14:50:25 GMT 1
Mable Veninder, veninder! Mable behøver i høj grad nogle kvindelige bekendtskaber, og det passer jo perfekt med, at Grace også er en eskortpige (jeg har sjovt nok også lavet Mable ud fra, at hun ikke sælger sig selv seksuelt, selvom hun er en eskortpige). Mables navn er meget omtalt indenfor branchen, og det øger jo bare chancen for, at de kan have mødt hinanden!
Så jeg tænker gode veninder, der sammen kæmper sig igennem hverdagen og deres arbejde. De står sammen om, at de ikke må sælge sig selv seksuelt, ligemeget hvor krævende det er - girlpower!
Joseph Joseph og Grace vil højst sandsynlig kende til hinanden gennem Graces arbejde. Måske fornærmede Joseph hende, da han prøvede at komme i seng med hende? Han er dog for rig og dum til at kunne forstå, hvorfor hun nu ikke kan lide ham. Hvad synes du?
|
|
Grace Barlow
Citizen
Eskortpige
Who am I to rate the morning sun?
|
Post by Grace Barlow on Jul 17, 2011 22:57:45 GMT 1
Jeg er frisk på det meste Så skriv gerne en privat besked med mere uddybende info om evt. idéer!
|
|