Ruby Falls
Mafia
Spion
"Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once."
|
Post by Ruby Falls on Jul 12, 2011 13:50:41 GMT 1
Jeg har brug for nogle plots til min karakter. Så hvis I har nogle ideer, så kan vi finde ud af noget Ruby er en ung rigmandsdatter, der bruger sin charme, sit udseende, sine glitrende smykker og sine flotte kjoler, til at skaffe informationer til mafiaen, fra rigmænd osv. Hun har arbejdet som spion i mafiaen i et par år, og blev introduceret for "samfundet" af sin far, der selv engang havde arbejdet for dem, før han blev skadet under en voldsepisode. Ruby var uvidende om mafiaen i mange år. Det var først, da hun mistede sin forlovede i krigen, at hendes far besluttede sig for at invie hende i samfundet. Han havde nemlig altid set et potentiale hos den unge pige, der udover sit smukke og stædige væsen - også havde haft en stor facination for skydevåben, siden hun var ganske lille. Ruby har efterhånden tilpasset sig mafia-miljøet ganske godt, og hun bruger sin status i samfundet som en forkælet rigmandsdatter, til at krænge oplysninger ud af folk. Hver dag for hende er et skuespil, og hun drømmer om, en bedre tilværelse en dag. En tilværelse hvor hun kan starte forefra - rig eller fattig. -- Jeg leder efter vendskaber, fjendskaber, romancer eller hvad man nu end kan finde på, for at gøre mit spil mere spændende
|
|
Marcus blach
Mafia
My hands are tied, my body bruised, she's got me with nothing to win and nothing left to lose
|
Post by Marcus blach on Jul 12, 2011 14:35:24 GMT 1
Jeg er frisk på et eller andet, både med Jack eller Mat.
Jack er oprindeligt fra Irland men 'flygtede' ind i US med Bianca, også en rigmandsdatter, som han egentlig har gjort gravid. Han er avis sælger, men musiker i baggrunden, og kommer egentlig ikke fra nogen speciel høj plads i samfundet. Han stammer altså fra arbejdsmiljøet, på grænsen til under. For tiden har han problemer med alkoholen og det næsten gjort at han er blevet to personer i en. Normalt er han livsglad, smilende og energisk med et stort gåpåmod og social anlagt. Men når han er wasted på det ene eller det andet har han problemer med at han bliver for højtråbende, mister selvtilliden og falder ofte helt ned i kulkælderen. Normalt vil han ikke slå på kvinder, men når han er fuld kan det ofte lade sig gøre. Hvordan de to dog skulle kende hinanden ved jeg ikke helt endnu..
Så er der Marcus, også kendt som Mat Blach. Han bliver næsten set som et udskud. Han er fra de nederste af de nederste rækker, er flabet og snakker til højre og venstre. Han handler mest efter sit eget behov og har altid sig selv i første række. Derudover er han utrolig glad for gambling, druk, stoffer og kvinder (og mænd, for den sags skyld). Han er selv med i mafiaen, som spion, og klarer opgaver og missioner for dem. Så Ruby og Mat ville egentlig have en god grund til at have kendskab til hinanden, men det kan være at de ikke bryder sig specielt meget om hinanden, eller har den her konstante flabethed mellem sig? Mat ville sikkert se hende som smuk, men ville nok bare skjule det netop fordi de er så flabet mellem hinanden.
|
|
Ruby Falls
Mafia
Spion
"Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once."
|
Post by Ruby Falls on Jul 12, 2011 15:48:37 GMT 1
Jeg har ikke lige umiddelbart nogle ideer til, hvad der kan binde Jack og Ruby sammen, medmindre de bare mødte hinanden lige tilfældigt. Men jeg ved ikke hvad Ruby ville kunne "bruge ham til". Men jeg kan sagtens se mulighederne mellem Marcus og Ruby, når de jo som sagt - begge tilhører mafiaen, og begge er spioner. Der kunne være en god kontrast mellem de to, siden de kommer fra to hvidt forskellige lag af samfundet, og fordi deres holdninger evt. ikke matcher hinanden helt. Måske ligger der noget konkurrence mellem de to? Ruby er trodsalt meget stædig, og ville nemt kunne svare igen, da hun sagtens kan forsvare sig selv. Så, jeg kan godt lide din ide, med at de måske ikke er "de bedste venner", men faktisk bare er en del af hinandens liv, fordi de har samme erhverv (de ville nok ikke kende til hinanden ellers, da Ruby har det med at vende ryggen til underklasse-samfundet, da det ikke giver hende noget håb om fremtiden). Måske, kunne de efterhånden begynde at lære lidt fra hinanden? Ruby kunne blive præsenteret for Bridgefords underklasse, mens Marcus måske kunne lære noget om, at sætte andre før sig selv, for en gangs skyld?
|
|
Marcus blach
Mafia
My hands are tied, my body bruised, she's got me with nothing to win and nothing left to lose
|
Post by Marcus blach on Jul 12, 2011 16:33:07 GMT 1
Exactly. De kunne sagtens have en konkurrence mellem hinanden, hvilket egentlig kun vil få den kontrast til at blive større end hvis de bare ikke brød sig om hinanden. Det kunne være skide godt hvis Mat lærte fra hende. Han kunne godt trænge til at blive skubbet til.
|
|
Ruby Falls
Mafia
Spion
|
Post by Ruby Falls on Jul 12, 2011 16:37:21 GMT 1
Fedt nok Så synes jeg bare, at vi må se at få lavet en tråd snarrest. -Vil du eller skal jeg lave den? Og ja - så skal vi også lige finde ud af, hvorhenne xD
|
|
Marcus blach
Mafia
|
Post by Marcus blach on Jul 12, 2011 16:44:14 GMT 1
Jeg er frisk på en tråd nu, hvis du er. Jeg sidder bare hjemme og er syg så har ikke så meget andet at lave. xD Jeg er ligeglad med hvem starter den.. Jeg tænker bare, at tråden nok skal være noget mafia relateret, ellers har de ikke en god grund til at skulle være i nærheden af hinanden og egentlig tvunget til at blive det.
|
|
Ruby Falls
Mafia
Spion
|
Post by Ruby Falls on Jul 12, 2011 16:56:33 GMT 1
Nurh, lille stakkel. God bedring Jo, jeg er frisk nok på ideen (: Jeg har alligevel ikke andet at tage mig til her iaften men jeg skal spise indenfor de næste 10 minutter, så jeg hvis du vil lave emnet, så kan jeg svare når jeg er færdig, evt?
|
|
Marcus blach
Mafia
|
Post by Marcus blach on Jul 12, 2011 17:01:42 GMT 1
Merci! Det stinker at være syg når solen skinner. Anyway.. Right, I could do that BD Så laver jeg en tråd et eller andet sted.
|
|
Ruby Falls
Mafia
Spion
|
Post by Ruby Falls on Jul 12, 2011 17:04:11 GMT 1
Det er iorden Nu må vi se hvor længe, min familie kommer til at "opholde" mig xD De snakker løs, skal jeg sige dig. Svarer når jeg kommer tilbage. Until then
|
|
|
Post by Mable Prince on Jul 16, 2011 14:41:59 GMT 1
Mable Mable er en kvinde, der ikke har valgt side endnu. Hun hælder meget over mod modstandsgrupperne, men fordi mafiaen indgår meget i hendes jøb, tør hun ikke at modsætte sig dem. Hun har dog lige mødt mafiabossens bror, som hun ikke kan lade være at være interesseret i (Buru og jeg er dog ikke kommet så langt i plottet, da hun har været på ferie). SÅ jeg fik denne tanke, at Ruby på en eller anden måde opsnuser, at Vincenzo (mafiabossens bror) har gang i noget med Mable (som er en fattig, hårdtarbejdende eskortpige), og hun vælger derfor at gå dybere ned i sagen, da mafiaen jo kun burde omgås med rige kvinder.
Jeg tør dog ikke uddybe plottet endnu mere, da jeg lige vil have Buru med i det, men hvad synes du om idéen? Det kunne udvikle sig til sjov (for os) diskussion mellem de to kvinder, hvis de nogensinde mødes, og at Mable stilles i en endnu mere vanskelig og forvirrende situation (for vi elsker jo at gøre livet surt for vores kære karakterer).
Joseph Jeg kunne godt tænke mig, at du lige læser Josephs personlighed, så du kan få et rigtig godt indtryk af, hvordan han er: profil. Men kort fortalt er han en rigmandssøn, der bruger sin tid på at feste og spendere penge, som var de intet værd.
Jeg tænker, at de har mødtes en aften, og da Joseph interesserer sig rigtig meget for kvinder (han går efter sex), kan han sagtens have vist interesse for hende og prøvet at komme i kontakt med hende. Joseph holder sig dog langt væk fra der her med mafiaen og modstandsgrupperne (da det gør ham bange og usikker - der står altsammen i hans profil!), så det kunne være sjovt, hvis han ikke har nogen anelse om, at Ruby er spion for mafiaen (og at han måske finder ud af det en dag). Men før vi kommer til det, kan de altså have mødtes flere gange forskellige aftner. Joseph er interesseret i hende, fordi han vil have sex, men Ruby er derimod interesseret i ham, fordi hun måske mistænker, at eftersom han er rig (og derfor kan meget), at han kan have noget at gøre med modstandsgruppen (eller andet, som ikke er på god fod med mafiaen).
Sååå for at sige det kort går Ruby bag hans ryg og udspionerer ham. Hvad synes du? (Og sig til hvis du finder alt det, jeg har skrevet, for forvirrende, for jeg indrømmer, at der er en smule usammenhængende )
|
|