Roy Falls
Citizen
Medicin-studerende
"God, why did you put so many assholes in the world at the same time?"
|
Post by Roy Falls on Jul 15, 2011 23:37:27 GMT 1
PLOTS TIL ROY FALLSRoy er en 22 årig medicinstuderende, som altid har boet i Bridgeford. Han kommer fra en af de rigeste slægter i byen - Falls slægten, som er kendt for blandt andet at eje store virksomheder, og endda også for at have en fortid i mafiaen. Dog har Roy ikke personligt noget med mafiaen at gøre, selvom han kender til deres eksistens, og nogle af deres hemmeligheder (hans far har arbejdet i mafiaen, og hans lillesøster er på nuværende tidspunkt spion for dem). Roy er en ung mand, der er meget nede på jorden, og som bruger sin families rigdom, til at fremme sin uddannelse og viden, så han kan hjælpe andre. Han er venlig, udadvendt og social, selvom der er visse selskaber han ikke bryder sig om at være i. Han har en tendens til at "overtænke" alting, og har en dyb respekt overfor andre mennesker og deres baggrund.
|
|
|
Post by Mable Prince on Jul 16, 2011 14:17:09 GMT 1
Mable Jeg kan ikke se så meget relation mellem dem, da Mable er en hårdtarbejdende kvinde med få penge at leve af, udover at de kan have mødtes gennem Mables arbejde som eskortpige, men jeg ved ikke, om Roy er den type, der kunne finde på at betale for en eskortpige?
Joseph Her ser jeg til gengæld lidt mere relation. Joseph er en ung rigmandssøn, der lever af feste og spendere penge (for en mere uddybende forklaring læs hans profil). Jeg ved ikke, om Roy er den vilde festabe, men hvis han ikke er, kunne det være sjovt, hvis Joseph tvang ham med til fester og andet, som Roy ikke er vant til.
Hvis Roy dog er det modsatte, kunne de bare være almindelige festbuddies?
|
|
Roy Falls
Citizen
Medicin-studerende
"God, why did you put so many assholes in the world at the same time?"
|
Post by Roy Falls on Jul 16, 2011 16:38:10 GMT 1
Mht. Mable: Roy er bestemt ikke typen der betaler for en eskortpige. Faktisk bryder han sig ikke om kvinder, på nogen måde "udstiller" dem selv, da han har en dyb respekt for det modsatte køn. Dog er Roy ikke typen der dømmer andre for hårdt, hvis de kan tale for dem selv - han er rimelig meget typen der giver folk en chance for at bevise hvem de er, og hvorfor de har taget de valg som de nu har (: -Såe, jeg ved ikke, om vores karaktere rigtigt har noget tilfælles der? Ellers kunne man jo altid bare, "støde på hinanden".
Mht. Joseph: Altså, de kommer jo fra samme samfundslag, og jeg tænkte, at de måske kunne have mødt hinanden, da Joseph var kommet til byen? Så har de jo trodalt kendt hinanden i et års tid, og har måske et lidt mere afslappet forhold til hinanden. Roy er ikke den "overdrevede-fest-type,", men er mere den der stille og roligt sidder og nyder et glas vin eller to (han har førhen haft et drikkeproblem, så han ´prøver at holde sig fra det). Så det kunne være sjovt, hvis Joseph introducerede ham lidt for festmiljøet, som Roy aldrig rigtigt har oplevet, siden hans familie har været meget "fine på formerne", og siden det først nu, at Roy prøver at være mere uafhængig. Men selvfølgelig er Roy kultiveret, og kan danse og sådan noget - men det kunne være sjovt, hvis han lærte at slå sig lidt mere løs.
|
|
|
Post by Mable Prince on Aug 2, 2011 15:43:25 GMT 1
Mable Så lader vi dem bare støde på hinanden, synes jeg.
Joseph De kunne sagtens have kendt hinanden i et års tid og have et afslappet forhold til hinanden, men Joseph ville ikke være interesseret i at kende Roy i dybden, så det hælder mest mod et fest-buddies venskab, hvor Joseph er den festende rolle og trækker Roy med rundt til forskellige fester og andet, og det, synes jeg, lyder rigtig sjovt!
|
|