Post by David Samuel Carr on Aug 1, 2011 17:37:14 GMT 1
DAVID
THIRTY-TWO&BOOKKEEPER[/color][/font][/center]
[/size]David har en splittet personlighed som han ikke selv kender nået til. Hans anden personlighed kender dog alt til David og hans liv, men det ville tage nået tid at forklare det hele her, så du bør nok i stedet læse hans profil, eller send mig en PM så skal jeg nok prøve at gøre det kort.
David er en mand bundet af traditioner og vil gerne have at alt skal være helt perfekt. Han er gift og en søn på tre år. Han bor i et mindre, typisk borgerligt, hus og arbejder som bogholder i et større bogholder firma, der forsyner byens mindre og større forretninger med bogholdere. Han laver regnskaber som sine kollegaer, men har en stilling, der er lidt højere end de almindelige bogholdere i firmaet.
Hans kone:
Stephanie Carr - 29 år - hjemmegående husmor.
Hun har nogle psykiske problemer efter hun tabte et barn ret langt oppe i graviditeten godt et år efter fødsel af Thomas og er aldrig blevet helt sig selv efter det. David står for det meste i hjemmet for at aflaste hende, men det er hende der bestemmer i hjemmet da han er bange for at skade hende.
Hans søn:
Thomas Carr - 3 år - hjemme hos sin mor.
HIS FILE
WHAT I SEEK[/color][/font]
STEPHANIE CARR
Hun skal være 29 år og have en psykisk lidelse i form af en depression eller andet der kunne være opstået ved at have mistet sit barn. Hun skal være dominerende, beregnende og klog. Hun skal passe på denne beskrivelse: "Det lange, blonde hår, de dybe blå øjne og den bølgende gang." Ud over dette er der ikke flere krav til hende og du kan frit bestemme over hvad der er sket med hende og hvordan hun ellers er. Eneste anden ting er at hun ikke ved at David har en splittet personlighed.
THOMAS CARR
Han skal være tre år gammel. Om han har brunt hår eller blondt hår må du selv bestemme, hans øjenfarve kan enten være brun eller blå. Ud over disse tre faktorer, står det dig helt frit for hvordan han skal være.
BARNEPIGE
Denne stilling er i hans private husholdning. Hun vil have et fuldtidsjob/deltids job, det er op til dig selv. Hun skal arbejde i dag timerne som minimum og være moden. Om der skal opstå mere mellem hende og Daivd/Samuel, må du også selv bestemme. Et eksempel på et plot kunne være:
Davids anden personlighed, Samuel, forelsker sig i barnepigen og den vej rundt. Efter hånden som de bliver mere viklet ind i hinanden begynder det at gå op for barnepigen at David ikke kender til det, og at Samuel er en helt anden personlighed. Hun kan så enten blive skræmt og flygte, prøve på at få dem samlet, eller bare lade det være som det er og fortsætte med Samuel.
Men jeg har mange andre ideer, så bare send mig en PM eller skriv til mig på MSN hvis du vil diskuttere et andet plot eller selv har en ide.
ARBEJDS FLIRT
Udseende er lige meget, alderen skal være nogen lunde omkring Davids egen, gerne yngre. Enten kan hun være forelsket i ham, han er jo en ret atypisk bogholder af udseende, eller han kan være forelsket i hende. Men er han forelset i hende, vil hun næppe vide dette da han til hver en tid vil få sit liv til at fremstå perfekt på alle måder. Der med også som en lykkelig gift mand.
GAMMELT VENSKAB
Det kunne være en fra hans gamlekvarter, der var blevet medlem af mafian og nu prøvede at få David med på hans side, uden at vide at Samuel rent faktisk arbejder for dem allerede som snigmorder. Men dette ville han naturligvis ikke vide, da Samuel ikke lader din arbejdsgiver se ham, og slet ikke hans håndlangere.
Men det kunne også være en ved fra modstandsbevægelsen der prøvede at få ham over på sin side. Eller blot en gammel ven, der kom tilbage ind i hans liv og endte med at blive en dyr fornøjelse? Jeg er frisk på lidt af hvert.
ANDET
Ja. Ud over disse specifikke plot-ideer, skal han jo også bruge kollegaer, venner, fjender og hvad man ellers kunne bruge. Han er ikke en der ser mest til sine venner, men de fleste af hans kollegaer føler at de er venner, på trods af at han aldrig er sammen med efter arbejde.
SAMUEL'S BEKENDTSKABER[/color][/font]
Samuel er snigmorder og arbejder for højstbydende, hvilket som regel er mafiaen. Så han kender nogle forskellige mennesker, selv om han altid prøver at holde lav profil, og er ganske god til det når det kommer til stykket. Men ud over dette har han også et nået andet liv end David. Han går fx på bar og tager gerne en pige med sig på hotel, så på den konto kunne der jo også komme nogle bekendtskaber. Men det kunne også være en anden snigmorder, der var bekendt med ham, eller som bare var en konkurrent. Hvis du har nogen ideer, så skriv endelig til mig.
OBS!! SÅDAN SVARE DU:[/color][/font]
Hver venlig at udfylde det skema der er her under, når du svare her i tråden, så ville jeg blive rigtig glad. Hvis det volder der problemer, så bare glem det og svar. Så vigtigt er det heller ikke (;
Under 'your name', skriver du dit fornavn og under 'name' skriver du enten David eller Samuel, an på hvem af dem du ønsker at plotte med. Og der hvor der står 'plot plot plot' skriver du hvad du havde tænkt dig.
[/size][blockquote][font=georgia][SIZE=4][color=7D053F]YOUR NAME & NAME[/SIZE][/color][/font]
[justify][size=1]plot plot plot[/justify][/size][/blockquote]
Under 'your name', skriver du dit fornavn og under 'name' skriver du enten David eller Samuel, an på hvem af dem du ønsker at plotte med. Og der hvor der står 'plot plot plot' skriver du hvad du havde tænkt dig.
Eksempel:
PURPLE & DAVID[/color][/font]
Jeg tænkte nået med at jeg ville skabe dig, for så bag efter at styre dine drømme, handlinger og tanker. Hvordan syntes du det lyder? (:
[/size][/blockquote]template made by melly welly of caution 2.0
[/blockquote][/blockquote][/blockquote][/blockquote]