Post by David Samuel Carr on Aug 1, 2011 17:37:14 GMT 1
DAVID
THIRTY-TWO&BOOKKEEPER[/color][/font][/center]
[/size]David har en splittet personlighed som han ikke selv kender nået til. Hans anden personlighed kender dog alt til David og hans liv, men det ville tage nået tid at forklare det hele her, så du bør nok i stedet læse hans profil, eller send mig en PM så skal jeg nok prøve at gøre det kort.
David er en mand bundet af traditioner og vil gerne have at alt skal være helt perfekt. Han er gift og en søn på tre år. Han bor i et mindre, typisk borgerligt, hus og arbejder som bogholder i et større bogholder firma, der forsyner byens mindre og større forretninger med bogholdere. Han laver regnskaber som sine kollegaer, men har en stilling, der er lidt højere end de almindelige bogholdere i firmaet.
Hans kone:
Stephanie Carr - 29 år - hjemmegående husmor.
Hun har nogle psykiske problemer efter hun tabte et barn ret langt oppe i graviditeten godt et år efter fødsel af Thomas og er aldrig blevet helt sig selv efter det. David står for det meste i hjemmet for at aflaste hende, men det er hende der bestemmer i hjemmet da han er bange for at skade hende.
Hans søn:
Thomas Carr - 3 år - hjemme hos sin mor.
HIS FILE
WHAT I SEEK[/color][/font]
STEPHANIE CARR
Hun skal være 29 år og have en psykisk lidelse i form af en depression eller andet der kunne være opstået ved at have mistet sit barn. Hun skal være dominerende, beregnende og klog. Hun skal passe på denne beskrivelse: "Det lange, blonde hår, de dybe blå øjne og den bølgende gang." Ud over dette er der ikke flere krav til hende og du kan frit bestemme over hvad der er sket med hende og hvordan hun ellers er. Eneste anden ting er at hun ikke ved at David har en splittet personlighed.
THOMAS CARR
Han skal være tre år gammel. Om han har brunt hår eller blondt hår må du selv bestemme, hans øjenfarve kan enten være brun eller blå. Ud over disse tre faktorer, står det dig helt frit for hvordan han skal være.
BARNEPIGE