Martino De Lazzaro
Administrator
Mafia, bror af bossen[M0n:-908]
I still hear you scream, in every breath, and every single motion.
|
FAQ
May 14, 2011 18:06:40 GMT 1
Post by Martino De Lazzaro on May 14, 2011 18:06:40 GMT 1
~ OFTES STILLET SPØRGSMÅL ~ HVAD ER MINIMUMS ALDEREN FOR AT DELTAGE PÅ SIDEN?- Der er ingen minimums alder, men vi advare imod at sidens indhold kan virke en smule voldsomt på nogen - Selvfølgelig stadig med respekt for proboards reglement. MIN TRÅD ER LUKKET, HVORFOR?- Tråde bliver enten lukket, fordi spillere har overtrådt reglerne, eller tråden er inaktiv. Bemærk, at hvis der er tale om regelbrud, vil der blive sendt en advarsel til de pågældende brugere. MÅ JEG OPFINDE MINE EGNE GRUPPER?- Selvfølgelig, skriv en beskrivelse af din gruppe i din profil, når du opretter en karakter. Men sørg for at holde det indenfor sidens indhold og respekt sidens univers. SKAL JEG HAVE EN BRUGER, FOR AT SKRIVE I C-BOXEN?- Nej, men du må gerne oprette en. Fordelen ved at oprette en bruger, er at andre ikke kan stjæle dit navn. HVORFOR MÅ JEG GERNE BRUGE BILLEDER FRA DEVIANTART OG LIGN. SIDER? ER DET IKKE IMOD LOVEN?- I følge copyright lovgivning, er det i orden at bruge andres f.eks. billeder til privat brug. Så længe du husker at skrive hvor dit billed er fra, og ikke selv påstår du har rettigheder til billedet, er det i orden. HVOR I VERDEN LIGGER BRIDGEFORD?- Bridgeford er en fiktiv by i USA. Den ligger i staten Maine. For præcis lokalisering, klik her og her. (Slår du Biddeford op på Google, finder du området.)
|
|