|
Post by Gabriel Gellert Prince on May 30, 2011 18:29:35 GMT 1
Amelia & Gabriel De kunne jo have kendskab til hinanden og dog aldrig haft rigtig kontakt? Jeg har endelig ingen store ideer så er lidt blank... men han vil næppe have noget imod hende selvom han muligvis synes at hun er ret rundt hvilket de fleste i modstandsgruppen åbenbart er... men ja... måske vi skulle have en råd og finde ud af hvordan de spiller sammen?
Amy & Gabriel Ja aldersforskellen er slående xD Hun er jo et.. barn xD Ej .. hmm... Jeg har ingen anelse... eh... er blank xD
hvad vil hun synes om ham? det hjælper altid til at finde på noget så..?
|
|
|
Post by Amy Johnson on May 30, 2011 18:36:40 GMT 1
Amelia & Gabriel Lad os det, så må vi jo se hvad de siger til hinanden!
Amy & Gabriel Jep, 11 år, det er en del. Man ville nok se lidt skævt til det, hvis det var, lol. XD Men hvad synes jeg om ham? Jeg kan godt lide ham, hvis han havde været på min alder havde jeg snupset ham lige med det samme, hvis.. han altså havde været ægte, for han er også ret nuttet. XD Et godt valg af faceclaim du har lavet dig dér. XD
|
|
|
Post by Gabriel Gellert Prince on May 30, 2011 18:41:09 GMT 1
Amelia & Gabriel
Du er velkommen til at lave
Amy & Gabriel Jeg mente nu mere hvad din char vil synes om min ikke hvad du personligt synes om ham Men det stadig dejligt at vide at du kan lide ham og ville have snuppet ham hvis han var IRL og tak det tog en evighed at beslutte faceclaim...
Anyway... ja 11 år er meget og han vil nok ikke synes at det var muligt at falde for hinanden.. hun er da endda yngre end hans lillesøster så det går helt klart ikke... hmm... igen.. hvad vil hun synes om ham? XD
[/blockquote]
|
|
|
Post by Amy Johnson on May 30, 2011 18:43:57 GMT 1
Amy & Gabriel Hun vil nok.. hmm. o.o Det var jo et godt spørgsmål. XD Hun vil nok i hvert fald være positivt stemt overfor ham. Da hun er jo er lidt af en dreng, kunne det være at hun så lidt op til ham? Eller.. sådan noget? XD
|
|
|
Post by Meredith Corvett on May 30, 2011 18:50:52 GMT 1
Hmm.. har en ide.. Gabriel holder det ikke hemmeligt at han er general for modstandsgruppen, men da Meredith er spion for mafiaen er det netop noget hun skjuler, hvilket vil sige at Gabriel ikke behøver at vide at hun er medlem af mafiaen. Vi kunne sige at Gabriel og Meredith har kendt hinanden siden at de var små, og derfor kender de hinanden rigtig godt. Hvilket måske også gør at han somme tider fortæller Meredith ting som han normalt ikke ville fortælle til en fra mafiaen. xD Meredith ser det som en fordel, men samtidig lykkedes det ham som en af de få at give hende dårlig samvittighed fordi hun faktisk holder af ham som ven...
^^ En lidt syg ide.. hvad siger du?
|
|
|
Post by Gabriel Gellert Prince on May 30, 2011 18:51:04 GMT 1
Amy & Gabriel
Jamen vi kan da godt sige at hun føler en stor interesse for hans baggrund som genereal og muligvis elsker at høre ham fortælle om hans liv i slagmarken?
|
|
|
Post by Amy Johnson on May 30, 2011 18:56:55 GMT 1
Amy & Gabriel Det lyder godt! Det kan vi sagtens sige.
|
|
|
Post by Gabriel Gellert Prince on May 30, 2011 19:00:44 GMT 1
Amy & Gabriel
Godt skriver det lige på listen så må du lige tjekke om vi er enige xD
|
|
|
Post by Gabriel Gellert Prince on May 30, 2011 19:11:32 GMT 1
Meredith & Gabriel
Gabriel er ikke general for modstandsgruppen, han er medlem af hæren men er på orlov i nuværende tidspunkt. Han har forstand på våben og hjælper modstandsgruppen af den vej, desuden er han utrolig strategisk så det er nok også nyttigt. Han er kun lige hjemvendt fra hæren. Gabriel har desuden ikke set sin egen familie siden han var 16 men vi kunne da sige at de kendte hinanden inden han begyndte hos hæren? Han vil dog nok ikke fortælle hende alt muligt, han er en mistænksom person og når de ikke har set hinanden i hvad...? 14 år vil han nok ikke plapre løs om alt muligt... Men vi kan da godt sige at de på ny forsøger at lære hinanden at kende og at de på hver sin måde kommer til at røbe lidt om hinandens arbejde... (Gabriel fortæller ikke at han er medlem af modstandsgruppen han fortæller bare at han heller vil støtte dem end mafiaen)
|
|
|
Post by Meredith Corvett on May 30, 2011 19:24:41 GMT 1
Okay, det giver også meget mere mening.. synes det lød helt forkert ^^ Jamen det kan vi godt sige, selvom Meredith nok ikke vil afsløre noget om sin gruppe, da hun støtter dem 100%. Lad os sige det, og så må vi jo se hvordan det udvikler sig.
|
|