|
Post by Gabriel Gellert Prince on May 30, 2011 19:30:33 GMT 1
Meredith & Gabriel
Skrev jo at det skulle ske ´ikke med vilje´ XD men ja synes vi skulle se dem i spil
|
|
|
Post by Meredith Corvett on May 30, 2011 20:22:13 GMT 1
Når ja, okay.. må vist hellere blive bedre til at læse tingene igennem... xD
|
|
|
Post by Gabriel Gellert Prince on May 31, 2011 13:00:01 GMT 1
Meredith & Gabriel Går jo nok
|
|
Evelyn Zephyr
Citizen
Taxachauff?r
Jeg er officielt blevet en Gamer igen. Jeg undskylder mit frav?r p? grund af det gen ^^
|
Post by Evelyn Zephyr on Jun 7, 2011 17:39:37 GMT 1
Eve og Gab er kusine og fætre, og hun er næsten lige kommet hjem fra Paris - de har i hvert fald ikke set hinanden efter hun kom hjem - så vi kunne lave en form for foreningstråd? Men nu ved jeg jo ikke lige hvor gode venner de var som små, eller hvor tit de mødtes. Men deres mødre var i hvert fald tit sammen.
|
|
|
Post by Gabriel Gellert Prince on Jun 7, 2011 18:43:18 GMT 1
Evelyn & Gabriel
Gabriel er selv kun lige vendt hjem fra krig og har ikke set sin egen familie i 14 år så chancen for at han har set hende de sidste fjorten år er lige nul. Nu ved jeg ikke hvordan deres forhold er til hinanden men har du en ide? umiddelbart tror jeg ikke at Gabriel vil hade hende eller noget men hvis du har noget specielt i hovedet så sig frem, hvis ikke har jeg intet imod en genforeningstråd.
|
|
Evelyn Zephyr
Citizen
Taxachauff?r
Jeg er officielt blevet en Gamer igen. Jeg undskylder mit frav?r p? grund af det gen ^^
|
Post by Evelyn Zephyr on Jun 7, 2011 18:52:51 GMT 1
Ja, selvfølgelig, det giver jo god mening ^^ Men Eve har også en storebror og nu kan jeg ikke lige huske særlig meget om Gabriels personlighed, men det kunne være at de to havde været buddies og Evelyn bare havde været hans lillesøster? Men nu skal jeg jo ikke finde på det hele, så du bliver nød til at hjælpe mig!! XD
|
|
|
Post by Gabriel Gellert Prince on Jun 7, 2011 19:03:43 GMT 1
Evelyn & Gabriel
Jamen det kan vi jo sagtens sige. At Gabriel havde haft et tæt forhold til sin fætter dengang de var små og at de sammen beskyttede deres søstre xD
|
|
Evelyn Zephyr
Citizen
Taxachauff?r
|
Post by Evelyn Zephyr on Jun 7, 2011 19:20:12 GMT 1
Okay. Indeed. Meeen.. Hvem laver tråden? Og det behøver selvfølgelig ikke at være nu d:
|
|
|
Post by Gabriel Gellert Prince on Jun 7, 2011 19:32:55 GMT 1
Evelyn & Gabriel
Godt har skrevet under den første post af plottråd hvad deres relation er, du må lige læse det og se om det er ok med dig... og omkring tråden.. så må du gerne lave den xD vi kan sige nu men hvis kan også gøre det når du vil.
|
|