|
Post by Gabriel Gellert Prince on May 30, 2011 12:16:27 GMT 1
O N A N I S L A N D O U T I N T H E S E A I W O U L D N T , , GABRIELG. PRINCE
[/color][/font][/i][/size] - - - - C A R E W H A T T H E Y T H I N K O F M E , , - - - - [/font] B U T I N T H I S C R O W D E D R O O M , I B E L I E V E [/FONT] , ,P L A I N O L D S P E C I E S [/color][/font][/size] - - - - I ' M S E C O N D S F R O M I N S A N I T Y , , - - - - - - - - - - - - - - - [/center] Gabriel er en fyr på 29. Han er den ældste af I alt to børn og har derfor en lillesøster der er 4 år yngre end ham. Han er en rolig ung mand der ikke let flipper ud og som elsker selskab og venskaber. Han er temperamentsfuld og lader sig ikke gå på af hvad folk siger. Han er medlem af modstandsgruppen og i nuværende tidspunkt på orlov da han fungere som general i hæren. Han er en fyr der let har ved at skabe sig venskaber, en fyr der er charmerende, viljestærk, selvsikker og svær at bringe ud af fatning. Han er ikke svær at komme ind på livet af men på samme tid stoler han ikke blindt på folk. "friends" - Er åben for alle former for venskaber så slå jer løs. Det kan være ret tætte venskaber, overfladiske, venskaber der har varet i flere år osv. Kom med et forslag hold jer ikke tilbage. - Amy Johnson: "Amy er en utrolig ung kvinde der dog slet ikke minder om en kvinde. Det genere dog ikke mig, jeg nyder at fortælle hende om min tid i slagmarken og hun nyder åbenbart at høre mig fortælle. Vores forhold er rimelig stille og rolig og kan godt betegnes som venskabelig"
"enemies" - Alle har fjender og Gabriel her er ingen undtagelse. Som medlem af modstandsgruppen har han nok en del fjender, husk dog på at selvom han er en aktiv medlem så er der ingen der ved det med sikkerhed. Han holder det ikke hemmeligt hvis man spørg men på den anden side går han heller ikke rundt og siger at han er medlem. "lovers" - Hun er Gabriel en fyr der ikke rigtigt forstår sig på kærlighed. Han er 29 men har endnu aldrig haft følelser for nogen hverken mand eller kvinde så hans seksualitet er rimelig ukendt. Han har endnu ikke haft sex (grin bare ) og end ikke kysset en kvinde (jo på hånd ) og derfor rimelig uerfaren hvad dette angår. Han er svær at forstå og med hensyn til kærlighedsplots så har jeg ingen planer om at smide ham i forhold lige med det samme, flirts og den slags kan dog gå an. "others" - Ja nu har Gabriel jo forældre og en søster så hvis nogen er interesseret i at lave dem er i da velkommen til. Er der andet i har i hovedet så er I da også velkommen til at skrive. Jeg er ingen kræsen person og siger kun sjældent nej til et plot så slå jer løs! - Cassidy Summers: "Jeg har undervist hende i hvordan man bruger en pistol, og man må sige at hun er lærenem for hun lærte det utrolig hurtigt. Desuden bekymre jeg mig tit om hende, om hendes ve og vel og er en anelse beskyttende overfor hende."
- Meredith Corvett: "Det er måske ikke rigtigt at kalde Meredith for en ven for jeg kender hende knap nok efterhånden. Det er længe siden vi har set hinanden og vi er så småt ved at opbygge et venskab hvis man da kan kalde det det. Alt i alt er jeg ved at lære hende at kende igen"
- Evelyn Zephyr:"Eve er jo min kusine, hendes storebror og jeg var ret tæt knyttet som børn og vi var nok hinandens bedste venner. Sammen sørgede vi for at beskytte vores søstre og more os sammen, så der er ikke meget at sige dertil. Eve og jeg har et rimelig godt forhold kan man vel sige."
do not remove the credit, this was made by @ nothing_personal of caution 2.0.
[/SIZE][/justify] - - - - - - - - - - - [/blockquote]
|
|
|
Post by Cassidy Summers on May 30, 2011 12:28:34 GMT 1
Altså Cass ville synes han var lidt sød at se på, og når nu de begge er i modstandbevægelsen, så kender de vel hinanden? (Hun er "undercover" hos mafiaen) Ved ikke om det skal være venskab eller hvordan, men han kan evt. være den, der har lært hende at bruge en pistol?
|
|
|
Post by Gabriel Gellert Prince on May 30, 2011 12:33:19 GMT 1
Cassidy & Gabriel Gabriel har været general i hæren så det er ikke længe siden han vendte hjem, muligvis tre- firemåneder. Vi kan for min skyld godt sige at han har lært hende at bruge pistol men så skal det have været inden for de sidste tre-firemåneder for ellers skal vi ti år tilbage mindst inden han kunne undervise hende og der vil hun jo have været ti så det går jo ikke…
|
|
|
Post by Cassidy Summers on May 30, 2011 12:53:51 GMT 1
Kan vi sagtens sige. Det først her på det sidste hun er blevet paranoid, så passer nok meget godt Og hvis han har lyst til at flirte lidt med hende, så skal jeg ikke stoppe dig
|
|
|
Post by Gabriel Gellert Prince on May 30, 2011 13:04:02 GMT 1
Cassidy & Gabriel Jamen så er det en aftale.
Han er ikke typen der flirter og hvis det skulle ske så er det ikke med vilje så der er større chancen for at det sker den anden vej rundt.
Men skal vi sige venskab? Eller muligvis en slags søskendeforhold? altså hvor han er en anelse beskyttende overfor hende?
|
|
|
Post by Cassidy Summers on May 30, 2011 13:05:24 GMT 1
Jeg er med på søskende forhold. Så har hun en beskytter på hver side. Amadeo fra mafiaen har også en svaghed for hende. Så det jo bare skønt. To store stærke mænd til at passe på hende. XD
|
|
|
Post by Gabriel Gellert Prince on May 30, 2011 13:17:38 GMT 1
Cassidy & Gabriel
Perfekt! så sætter jeg hende på ^^
|
|
|
Post by Meredith Corvett on May 30, 2011 13:48:02 GMT 1
Jeg stiller gerne Meredith til rådighed. Og går ud fra du ved alt om hende, eftersom jeg fik dig til at læse hendes skema.. - Jeg ved ikke helt hvad plottet kan være, så håber lidt du har en ide ^^
|
|
|
Post by Gabriel Gellert Prince on May 30, 2011 14:26:10 GMT 1
Meredith & Gabriel
Hmm.. jo jeg tænker at når hun er mafia og han er fra modstandsgruppen så vil det mest naturlige (og det mest kedelig XD ) være at de er fjender.. så jeg synes at fjendskab er okay men at vi burde finde på noget der vil gøre det mere spændende. Derudover så er Gabriel ikke typen der bare anlægger fjender og derfor må der være en god grund til at de er fjender (hvis du selvfølgelig synes at de skal være fjender)
|
|
|
Post by Amy Johnson on May 30, 2011 18:13:43 GMT 1
Amelia & Gabriel Okay, både Amelia og Gabriel er medlem af modstandsgruppen tænker jeg måske noget venskab. Hun er 21 år og arbejder i en boghandel. Amelia er spion og meget godt inde i det hele, og selvom hun kan virke meget tøset og smådum, er hun faktisk meget klog. Det er bare en facade. Men jeg ved så ikke om de skal kende hinanden så godt at han ved det, eller ej? (:
Amy & Gabriel Igen, Amy er også medlem af modstandsgruppen, men kun fordi hun støtter dem rent økonomisk. Hun er atten år gammel, men når hun først begynder at snakke godt, så lyder hun nok en del mere fornuftig end en attenårig. Hun er så lidt mere.. indviklet, end Amelia. Hun er ekstremt drenget, og selvom det ikke er bevist at hun kan være til drenge har hun kun bemærket at hun har været forelsket i pige. Men, som man siger; uskyldig til det modsatte er bevist. Men altså, jeg ved ikke helt hvad jeg tænker her.. hvis hun havde været ældre havde jeg nok tænkt noget med at de var venner, og så efter nogle års venskab, kunne hun måske have forelsket sig i ham, og været til begge køn, men alderen gør det nok lidt besværligt. Har du nogle idéer?
|
|