Evelyn Zephyr
Citizen
Taxachauff?r
Jeg er officielt blevet en Gamer igen. Jeg undskylder mit frav?r p? grund af det gen ^^
|
Post by Evelyn Zephyr on Jun 29, 2011 18:29:06 GMT 1
Jeg har også en eller anden idé om at Eve kender de fleste inden for branchen, og det kan hun jo ikke uden at kende Charley Kender de to hinanden i forvejen - altså, hvis jeg får lov til at joine emnet for Lizzy? ^^,
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
When the music changes, so does the dance.
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 18:40:50 GMT 1
Måske kender de hinanden på udseende - måske højest på navn? Der kan jo sagtens være nogle musikere der ikke har hilst på hinanden - hvis deres rolle i baren er forskellig, ikke? Jeg er ikke selv sikker. Jeg kan ikke tale på Elizabeths vejne, men jeg tror sagtens at du kan joine emnet, uden problemer. Når Elizabeth så får tid til at svare, kan hun jo bare joine os?
|
|
Evelyn Zephyr
Citizen
Taxachauff?r
Jeg er officielt blevet en Gamer igen. Jeg undskylder mit frav?r p? grund af det gen ^^
|
Post by Evelyn Zephyr on Jun 29, 2011 19:01:03 GMT 1
Det kan vi godt sige. Til begge dele
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 19:11:19 GMT 1
Nice, det er i orden
|
|
|
Post by Meredith Corvett on Jun 29, 2011 19:21:41 GMT 1
Meredith Czarina Corvett er 24 år gammel, og arbejder i en bogbutik. Hun arbejder også som spion for mafiaen, men det er noget hun holder for sig selv. Merediths mor døde kort efter at have født Meredith, hendes bror er forsvundet, og hendes far behandler hende som skidt da han mener at hun er skyld i hendes mors død. Meredith har ingen musiske talenter, men hun interesserer sig for musik. Meredith er meget udadvendt, stædig, og så er hun ærlig. Det var lidt om Meredith. Jeg synes Charley lyder som en spændende karakter, og jeg tror vi kan få opbygget et fedt plot. Jeg har desværre bare ingen ideer lige nu. Måske du har en ide om hvad du kan bruge Meredith til?
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 19:35:06 GMT 1
Jeg synes også at din karakter virker bare spændende Nu må jeg så bare lige tænke over, hvad der kan blive udfaldet mellem vores to karaktere. Charley kender nemlig ikke meget til mafiaen, som musiker. Han kender de øverstes navne, da rygterne har svirret lidt rundt i byen. Dog støtter han ikke det "hieraki" som mafiaen danner i samfundet, og han bryder sig bestemt heller ikke om tanken om at mafiaen sikkert styre ting i hans og andres liv, som de ikke kan kontrollere. Charley ville nok aldrig sætte fod i en bogbutik - hvilket også kan udelukke lidt på det punkt. Han kan hverken læse eller skrive, men måske kan han få hjælp af Meredith? Ellers er jeg lidt idéløs lige nu, medmindre vores karaktere bare "falder over hinanden".
|
|
|
Post by Mable Prince on Jun 29, 2011 21:21:09 GMT 1
Jeg fik den tanke, at Mable og Charley kunne blive gode venner. Nu er Charley jazzmusiker, og Mable elsker jazzmusik, så der kunne være stor sandsynlighed for, at de mødte hinanden på Dewins eller lignende. Men for at give plottet et lille tvist, kunne Charley få følelser for Mable, som dog kun så ham som en ven, da han jo også er nogle år yngre end hende. Men sig endelig til, hvis du ikke gider sidstenævnte, da det ikke altid er sjovest at spille den, der har ensidige følelser for en.
Men nu er det også sådan, at Mable og Elisabeth (som jeg ser, du har aftalt et plot med) er blevet lidt dårligere venner pga visse omstændigheder, og det må jo ikke gå hen og blive urealistisk, at Charley kender til begge. Så måske har Charley og Mable kendt hinanden i et par år? De mødtes måske kun på Dewins, men havde det til gengæld rigtig godt sammen, når de endelig mødtes?
|
|
Jack Lake
Citizen
Avis S?lger
I am afraid that you might have misunderstood me but I do not have this 'funny' accent for fun..
|
Post by Jack Lake on Jun 29, 2011 21:30:58 GMT 1
Jeg tænkte at Jack og Charley kunne lære hinanden at kende på en eller anden måde, og finde ud af, at de begge interessere sig for musik. Jeg er overbevist om at guys også skal være venner med andre guys BD
|
|
Elizabeth Monroy Smith
Administrator
Sangerinde[M0n:-500]
Don't Pity the dead, pity the living, and, Above all, those who live without love.
|
Post by Elizabeth Monroy Smith on Jun 29, 2011 21:36:19 GMT 1
Ehm, ved ikke rigtig hvordan jeg skal svare i emnet nu, så i kan bare forsætte uden mig så
|
|
Evelyn Zephyr
Citizen
Taxachauff?r
|
Post by Evelyn Zephyr on Jun 29, 2011 21:47:18 GMT 1
Det var da slet ikke meningen at ødelægge emnet - Undskyld Elizabeth! ^^'
|
|