Elizabeth Monroy Smith
Administrator
Sangerinde[M0n:-500]
Don't Pity the dead, pity the living, and, Above all, those who live without love.
|
Post by Elizabeth Monroy Smith on Jun 29, 2011 21:57:55 GMT 1
Neej, men det er mere fordi, at nu vil Lizzie nok bare sidde og drikke for sig selv Så ved ikke rigtig hvordan hun skulle komme ind i emnet.
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
When the music changes, so does the dance.
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 21:58:19 GMT 1
En god tanke. Jeg synes rigtig godt om ideen. Charley har brug for at blive lidt mere "voksen" og det kan sagtens blive udfaldet af en lidt håbløs forelskelse fra hans side. Han går som regel efter hvad han vil have, og han ville nok være typen der ikke gav op, før han kunne opnå gensidige følelser fra den han havde sat sig for at "få" (altså, gør han nogenlunde alt for at charme sig ind på Mable). Jeg tænker lidt, at Charley måske aldrig har haft direkte følelser for en kvinde før, og det kan gøre det lidt interessant, hvis han bliver afvist Interessant... mener du "kendt til hinanden" eller "kender hinanden" - som på et venne-basis? For de kan jo sagtens have kendt hinanden et par år, men ikke rigtigt set noget til hinanden før nu? Jeg ved ikke om det er det du mener?
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 21:59:06 GMT 1
Sorry - den sidste var til Mable
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 22:03:31 GMT 1
Jack: Haha - ja, det er nok også godt for Charley, at han ikke kun mænger sig med kvinder (det ville helt klart rode ham ind i problemer) Jeg er med på ideen - vi må helt klart finde nogle fælles interesser og så mødes! Elizabeth: Det er helt og holdent min skyld. Enten må vi lave et nyt forum, ellers må vi finde en måde du kan joine på
|
|
|
Post by Joseph Porcher on Jun 29, 2011 22:06:11 GMT 1
Vi kan jo sige sådan, at de har været på venne-basis i et par år, men det er først nu, at det er gået op for Charley, at han føler noget for Mable? Og selvom Charley er en anelse mere charmerende og flirtende end sædvanlig, er det ikke rigtig gået op for Mable, da hun stadig bare ser dem som venner, da de jo har været det i nogle år - og hvis tanken nogensinde skulle slå hende, ville hun bare bringe aldersforskellen på bane og overbevise sig selv om, at det bare var noget, hun bildte sig ind - Og jeg er Mable
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 22:13:34 GMT 1
Genialt. Jeg kan lige se det for mig - stakkels Charley Det skal nok blive spændende. Så skal vi jo bare bringe ideen til live. Har du tid til at vi starte et forum nu, eller?
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 22:14:24 GMT 1
*at vi skal starte...*
|
|
|
Post by Joseph Porcher on Jun 29, 2011 22:17:01 GMT 1
Det kan vi sagtens. Hvem af os gør det?
|
|
|
Post by Joseph Porcher on Jun 29, 2011 22:21:32 GMT 1
Ok, flot, du spurgte mig lige, om jeg kunne. Jeg skal nok starte!
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 22:22:52 GMT 1
Haha, nej jeg sagde at VI skulle starte et emne, men du må gerne hvis du vil haha. Jeg er faktisk rimelig ligeglad
|
|