|
Post by Joseph Porcher on Jun 29, 2011 22:24:37 GMT 1
Forvirring. Men du kan da bare starte i Dewins? Så har de begge en god grund til at være der!
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
When the music changes, so does the dance.
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 22:27:52 GMT 1
Ja, jeg er også temmelig forvirret xD Haha. Jo, jeg skal nok lave et der. Vi må se hvor lang tid der går, før jeg er færdig.
|
|
|
Post by Meredith Corvett on Jun 29, 2011 22:44:45 GMT 1
Selvom Meredith normalt ikke er typen der lærer folk ting, så kunne vi sagtens finde ud af noget med at hun skal lære ham at læse og skrive. Det kan jo være at ham der ejer bogbutikken tilfældigvis har snakket med Charley, og fundet ud af at han hverken kan læse og skrive. Og derfor har han tilbudt ham en "tutor" som kan komme og hjælpe ham. Meredith kommer også ofte på Dewins, så de kan også kende hinanden derfra hvis det er?
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 22:55:45 GMT 1
Ja - altså det er mere fyldestgørende end det jeg foreslog - men jeg ved ikke om mit forslag lidt for... uinteressant? Jeg var rimelig idéløs på det tidspunkt. Måske skal jeg lige tænke over hvad vi ellers kan gøre, for jeg ved ikke hvor meget vi kan bruge det til, i et længere forløb
|
|
|
Post by Meredith Corvett on Jun 29, 2011 23:12:20 GMT 1
For min skyld er plottet fint nok, men det ville da være fedt hvis vi kunne fnde på et lidt dybere plot. Jeg vil tænke over det, men lige nu er jeg tom for ideer. De er jo meget forskellige, men det er til gengæld bare fedt synes jeg. Hmm...
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 23:18:45 GMT 1
Jeg kan tænke over det til imorgen. Hvis ikke jeg kan finde på noget dyvere, kan vi godt bibeholde plottet. Så må vi jo bare selv gøre det lidt mere spændende med tiden, hvis vi ønsker det
|
|
|
Post by Meredith Corvett on Jun 29, 2011 23:24:00 GMT 1
Lyder som en god ide.
|
|