Charley Dwight
Citizen
Musiker
When the music changes, so does the dance.
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 12:46:37 GMT 1
Jeg mangler nogle plots til min karakter Charley Dwight, for at gøre spillet lidt mere spændende og bredt. Byd endelig ind, hvis der er nogle gode ideer der presser sig på! Charley er en 22årig musiker og arbejder i jazzbaren Dewins i det centrale Bridgeford. Han spiller hovedsageligt saxofon, og brænder inderligt for musikken, selvom arbejdet kan være hårdt og lønnen, rimelig elendig. Han er født og opvokset i byen, og har stået på egne ben siden han var 15 år gammel. Han er derfor meget egenrådig, og siden han aldrig har kendt sine forældre, har han aldrig kunne holde sig helt og holdent til regler (dette gør at han ofte ryger ud i slagsmål og andre problemer). Fest, dans, musik, smøger, kvinder og alkohol er blot nogle af de ting der holder ham kørende i et samfund som Bridgeford. Han er den type der altid udadtil, holder modet oppe, for at få folk til at gøre det samme. Han stræber inderligt efter at lære andre mennesker, at sætte pris på de gode stunder, i stedet for at fokusere på de negative. Charley er en meget charmerende ung mand, som kun ved hjælp af sin list og sine løgne, kan slippe ud af problemer. Han har aldrig kunne håndtere skydevåben, men har altid kun forholdt sig til sine næver, når det gælder vold. Charley har måske aldrig lært at respektere kvinder som han burde, da han aldrig er blevet sat på plads af en kvinde i sit liv. Han har aldrig haft en fast partner, men har det med at flirte med forskellige kvinder i ny og næ. En af de største drømme fra Charleys side, er at udforske verden udenfor Bridgeford. Dog har han aldrig haft muligheden for det, på grund af sin økonomiske situation. Han drømmer også om et bedre og mere frit Bridgeford, da han endelig er begyndt at indse at der er et hierarki i storbyen, der undertrykker befolkningen. [/justify][/font]
|
|
Elizabeth Monroy Smith
Administrator
Sangerinde[M0n:-500]
Don't Pity the dead, pity the living, and, Above all, those who live without love.
|
Post by Elizabeth Monroy Smith on Jun 29, 2011 12:55:09 GMT 1
Altså! - Elizabeth her, søger selv efter drømmen omkring at blive sange, så måske at hun kunne lære ham en ting og to omkring at respektere kvinder.. da hun lige i øjeblikket er en kvinde der bider fra sig, hvilket hun ikke var før. (Den historie, er lidt længere, og lidt mere kedelig, så jeg lader dig slippe for den xD) Også kunne de finde ud af noget, hvor de slutter sig sammen med musikken? Bare en tankegang.. men ville være fedt! Da jeg endnu ikke er kommet igang med hendes drøm, og snart gerne ville have hende til at blomstre
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 13:07:39 GMT 1
Haha - det lyder vildt fedt Jeg tror det ville være på tide at Charley bliver sat lidt på plads. Det trænger han ihvertfald til! Og det er da en vildt god idé når de begge elsker musikken så højt. Det kunne give dem begge en chance for at lære af hinanden. Charley er ihvertfald god til at give håbet videre, og så kan Elizabeth lære ham lidt om respekt
|
|
Elizabeth Monroy Smith
Administrator
Don't Pity the dead, pity the living, and, Above all, those who live without love.
|
Post by Elizabeth Monroy Smith on Jun 29, 2011 13:15:02 GMT 1
Det synes jeg lyder fantastisk! Endelig en som der kan føre hende ud i drømmeverden.. -^^- det skal nok blive godt.. - Skal vi starte et emne med det samme.. or?
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 13:18:22 GMT 1
Ja, jeg har skam tiden til det - så det ville da være fint Vil du lave det eller skal jeg?
|
|
Elizabeth Monroy Smith
Administrator
|
Post by Elizabeth Monroy Smith on Jun 29, 2011 13:19:59 GMT 1
Kunne du ikke starte? Har nemlig et andet emne jeg burde svare i, kan bare ikke tage mig sammen til det lige pt xD - Men det skal nok være en bar.. Og bedst nok Dewins, hvor han optræder?
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 13:24:07 GMT 1
Jo, selvfølgelig miss Som sagt - har jeg jo tiden til det. Det bliver så Dewins. Hmm.. for at min kreativitet kommer op på et højere niveu, kan der nok gå lidt tid, før det er helt færdigt
|
|
Elizabeth Monroy Smith
Administrator
|
Post by Elizabeth Monroy Smith on Jun 29, 2011 13:30:52 GMT 1
Det er bare helt i orden
|
|
Evelyn Zephyr
Citizen
Taxachauff?r
Jeg er officielt blevet en Gamer igen. Jeg undskylder mit frav?r p? grund af det gen ^^
|
Post by Evelyn Zephyr on Jun 29, 2011 18:11:35 GMT 1
Det emne gad jeg godt at joine Evelyn - hun ligner Charley på sindssygt mange måder. Hun er også musiker, også saxofonist - og sanger. Hun arbejder også på Dewins, og har et ret afslappet forhold til personalet - er nogen gange så fræk at koste rundt med dem. Hun er en kvinde der elsker at styre manegen. Køre dem rundt, hvis det kan hjælpe hende. Man kan vel sige at hun har det meste i munden. Jeg ved ikke om du kan bruge hende til noget, men jeg kunne da godt tænke mig at se hvad der kunne ske imellem dem
|
|
Charley Dwight
Citizen
Musiker
|
Post by Charley Dwight on Jun 29, 2011 18:19:14 GMT 1
Jo flere plots, desto bedre Jeg synes at det kunne være spændende, for Charley at kende flere inde for musik-branchen. Så det kan da godt blive hyggeligt - især hvis de begge er ret egenrådige. Så du er ganske velkommen til at joine, fra min side
|
|